Jens
|
17. december 2011
Lørdag
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Proraso eukalyptus og mentol preshave creme Proraso eukalyptus og mentol barbercreme Proraso aftershave splash mentol og troldnød
Hvor meget jeg end holder af grøn Proraso, så virker den ikke helt så passende til årstiden, men hvis man har fået lidt for meget at drikke aftenen før og har brug for et forfriskende mentolkick, så er den rigtig god at hive frem! :-)
Mvh Jens
|
Jens
|
17. december 2011
Lørdag
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Proraso eukalyptus og mentol preshave creme Proraso eukalyptus og mentol barbercreme Proraso aftershave splash mentol og troldnød
Hvor meget jeg end holder af grøn Proraso, så virker den ikke helt så passende til årstiden, men hvis man har fået lidt for meget at drikke aftenen før og har brug for et forfriskende mentolkick, så er den rigtig god at hive frem! :-)
Mvh Jens
|
Cato Jürgensen
|
17. december 2011
Lørdag
Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill, Sandalwood aftershave balm.
God aften:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 17. december 2011 kl. 19:31
|
Søren H. Møller
|
18. december 2011
Søndag
Bukhave Scuttle H.L. Thäter Bruyére Silvertip 7/8" Korff & Honsberg - Dos Angelitos
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Christian Dior Fahrenheit After Shave Christian Dior Fahrenheit EdT
Jeg håber alle får en rigtig dejlig søndag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
18. december 2011
Søndag
Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill, Sandalwood aftershave balm.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
19. december 2011
Mandag
Proshave Scuttle Semogue 2011 LE, bristle 2 6/8" George Johan
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Floïd Blue After Shave
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Henrik Palshøj
|
19. december 2011
Mandag.
Hardware: Proshave Scuttle Gillette super adjust Gillette 7 O'clock blad Muhle silvertip
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food TOBS Eton College Collection shaving cream I Coloniali aftershave Balm Chanel Allure Edition Blanche EDT
Dejlig tæt og lige i øjet.
Rigtig god mandag
Hilsen Henrik
|
Cato Jürgensen
|
19. december 2011
Mandag
Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandeltræ,. Truefitt and Hill, Sandalwood aftershave balm.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
20. december 2011
Tirsdag
Bukhave Scuttle Semogue Caravela 8/8" Lenrub
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Floïd The Genuine After Shave Ferrari Passion EdT
Hav en fantastisk dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
20. december 2011
Tirsdag
Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandalwood. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Den skin food er simpelhen fantastisk til mig. Den beskytter helt vild godt og giver et godt/forbedret glid til skraberen. Yderligere bliver min barbering endnu tættere, når jeg bruger denne som preshave. Jeg som ikke troede at jeg kunne barberes tættere;o). Den kan varmt anbefales.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 20. december 2011 kl. 17:09
|
Søren H. Møller
|
21. december 2011
Onsdag
Musik Diana Krall - The Very Best Of Diana Krall
Hardware Proshave Scuttle Omega 11137 6/8" Grelot - Royal Canada #193
Software Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Proraso Liquid Cream After Shave T&H Freshman Cologne
Ha' en go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
21. december 2011
Onsdag
Hardware Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
22. december 2011
Torsdag
Bukhave Scuttle Semogue 2000 6/8" Ern
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Nivea for Men Replenishing After Shave Balm Penhaligon's Esprit Du Roi EdT
Hav en god dag d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
23. december 2011
Torsdag
Hardware Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mvh Cato
|
Cato Jürgensen
|
23. december 2011
Sv:
Fredag
Hardware Glas skål Merkur 34C (HD) DE Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
God lille juleaften til alle:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 23. december 2011 kl. 14:10
|