Søren H. Møller
|
23. december 2011
Fredag
Bukhave Scuttle Semogue Owners Club, Cherry wood 6/8" Bonsai
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Williams Ice Blue After Shave D.R. Harris Arlington Cologne
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
24. december 2011
Lørdag
Musik Tchaikovsky - Piano koncert no. 1 & Svanesøen opus 20
Hardware Bukhave Scuttle H.L. Thäter Bruyére Silvertip 7/8" Korff & Honsberg - Dos Angelitos
Software Nanny's Rose Geranium Shaving Soap Proraso Liquid Cream After shave Penhaligon's Blenheim Bouquet EdT
Rigtig Glædelig Jul til jer og jeres familier d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
24. december 2011
Lørdag
Hardware Glas skål Merkur 34C (HD) DE Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Rigtig god juleaften til alle:o).
Mvh Cato
|
Cato Jürgensen
|
25. december 2011
Søndag
Hardware Glas skål Merkur 34C (HD) DE Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Denne sæbe er efterhånden gået hen og blevet min klare favorit. Mitchell sæben er lækker, men Prorasoen er så meget nemmere at arbejde med end Mitchel sæben. I hvert fald hos mig. Det skal der til siges at vi har meget hårdt vand. For at få perfekt skum ud af Mitchell sæben, må jeg koge vandet inden brug (for at minimere kalk indholdet i vandet). Så kører den tilgengæld også perfekt. Jeg får samme perfekte, cremede og beskyttende skum ud af Prorasoen uden alt dette forarbejde. Derfor foretrækker jeg Prorasoen, da den fungerer 100% hver gang.
Rigtig god bag jul d´herre;o).
Mvh Cato
|
Ole
|
25. december 2011
Søndag
Da jeg fik en ny sæbe + kost i Julegave, af en veninde i Californien, syntes jeg da lige at det skulle testes :)
Hardware:
Napa Kost ( Bristle ) Muhle R89 - Gillette 7 O'Clock Super Platinum ( Blå )
Software:
Proraso Cutting Edge - Glycerin Cleansing Bar ( Preshave ) Geo F. Trumper - Skin Food - Lime ( Preshave før 4. pass ) Napa Soap - Cool Mint Speick Aftershave Lotion Speick Aftershave Balm
Dette er min første Grise kost, og jeg må da nok sige, at den var meget anderledes at arbejde med...
Napa Sæben, som er fra Napa Valley i Californien, har en virkelig lækker Mint duft, som ikke er så stærk, som f.eks.: Proraso'en, den skummede let op, og gav mig en perfekt beskyttelse! Napa sæben indeholder: French Clay, Wine, Grapeseed Oil & Honey.
Jeg håber at alle har haft en God Jul, samt at i vil få nogle gode Jule dage :)
Nu er jeg klar, til at tyre øl-kapsler efter tv'et, det er jo NFL dag idag :D
Sidst opdateret den 25. december 2011 kl. 21:46
|
Søren H. Møller
|
25. december 2011
Søndag
Bukhave Scuttle Semogue Owners Club 2-band Merkur Bakelit skraber med Feather
Sir Irisch Moos Shaving Soap Koldt vand Ferrari Red EdT
Bakelit skraberen og Ferrari EdT'en var julegave fra min dejlige niece og sæben sm jeg har revet og presset ned i en træskål er en julegave fra en tysk barber-ven.
Der er ikke meget tilbage, men hav en go' aften :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
26. december 2011
Mandag
Bukhave Scuttle Mühle Silvertip LE med håndtag i rødguld Mühle R41 LE med håndtag i rødguld
Castle Forbes Lime Shaving Cream Castle Forbes Lime After Shave Balm Scottish Fine Soaps Classic EdT
Hav en god dag, d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
26. december 2011
Mandag
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandalwood. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Fortsat god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Jens
|
27. december 2011
Tirsdag
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Jojobaolie Mühle barbercreme med sandeltræ D. R. Harris sandeltræ aftershave
Mvh. Jens
|
Grenberg
|
27. december 2011
Tirsdag:
Musik
Mills Brothers
Hardware Merkur 34C med Derbyblad (4) Shavemac kost Silvertip
Software Palmolive shavestick Alu blok Taylor of old Bond Street luxery balm
Portvin
Den kvikke vil nok tænke what the F*ck laver den plastbøtte der, jo det er resterne af den shavestick der fik en tur i mikroovnen.
Tester pt et Derby blad hvor længe jeg kan få det til at holde inden det bliver for sløvt, det skylles og tørres af efter hver barbering. I dag var det 4 gang og ingen tegn på udskifning, super tæt barbering.
God dag mine herrer
Mvh
Grenberg
|
Grenberg
|
27. december 2011
Tirsdag:
Musik
Mills Brothers
Hardware Merkur 34C med Derbyblad (4) Shavemac kost Silvertip
Software Palmolive shavestick Alu blok Taylor of old Bond Street luxery balm
Portvin
Den kvikke vil nok tænke what the F*ck laver den plastbøtte der, jo det er resterne af den shavestick der fik en tur i mikroovnen.
Tester pt et Derby blad hvor længe jeg kan få det til at holde inden det bliver for sløvt, det skylles og tørres af efter hver barbering. I dag var det 4 gang og ingen tegn på udskifning, super tæt barbering.
God dag mine herrer
Mvh
Grenberg
|
Søren H. Møller
|
27. december 2011
Tirsdag
Japansk Risskål The Art Of Shaving Fine Badger Merkur 34G HD med Merkur Super Stainless
Nanny's Lemony Lime Soft Shaving Soap Proraso Protective After Shave Cream T&H Freshman Cologne
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
27. december 2011
Tirsdag
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandalwood. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Fortsat god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
28. december 2011
Onsdag
Ikea glasskål Mühle Silvertip LE med håndtag af rødguld Mühle R41 LE med håndtag af rødguld
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Speick After Shave Balm Geo. F. Trumper Eucris EdT
Hav en rigtig god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
28. december 2011
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Merkur 34C (HD) DE, Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|