Søren H. Møller
|
29. december 2011
Torsdag
Bukhave skål Semogue 2011 LE, Finest bristle 1 Merkur Bakelit med Lord Super Stainless
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Floïd Suave After Shave Ferrari Passion EdT
Hav en go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
29. december 2011
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Merkur 34C (HD) DE, Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
30. december 2011
Fredag
Proshave Scuttle Mühle LE Silvertip Mühle R41 LE med Feather Gillette Tech med Feather
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Proraso Liquid Cream After Shave Penhaligon's Esprit Du Roi EdT
På B&B har der været megen diskussion om Mühles nye skraberhoved til deres R41. Så da jeg har erhvervet mig en sådan, synes jeg, det var en god ide, at sammenligne den med min favoritskraber; Gillettes Fat Handled Tech, så derfor er der to skrabere i dagens barbering.
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
30. december 2011
Fredag
Hardware Glas skål. Merkur 34C (HD) DE, Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Barbercreme. Truefitt and Hill Sandalwood aftershave balm.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
31. december 2011
Lørdag
Musik D A D - DIC.NII.LAN.DAFT.ERD.ARK
Hardware Bukhave Scuttle Edwin Jagger Silvertip Gillette Aristocrat #66 med Feather
Software Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Castle Forbes Lime After Shave Balm Penhaligon's Blenheim Bouquet EdT
Jeg håber alle får en god, sjov og sikker indtræden i det nye år :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
31. december 2011
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Merkur 34C (HD) DE, Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm.
God aften og rigtig godt nytår d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
1. januar 2012
Søndag
Musik Ella Fitzgerald
Hardware Bukhave Scuttle H.L. Thäter Bruyére Silvertip 6/8" J.H. Potter NON-XL
Software D.R. Harris Arlington Pre-shave D.R. Harris Arlington Shaving Soap D.R. Harris Arlington Aftershave Milk D.R. Harris Arlington Cologne
Årets første barbering, og det tegner allerede lovende ;o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
1. januar 2012
Søndag
Hardware Glas skål. Merkur 34C (HD) DE, Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Barbercreme. Truefitt and Hill Sandalwood aftershave balm.
Årets første super tætte og lækre barbering:o). Det bliver helt sikkert et spændende år, med nye produkter og fede barberings oplevelser;o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
2. januar 2012
Mandag
Musik Ella Fitzgerald
Hardware Bukhave Scuttle Semogue 2010 LE 6/8" Geo. Wostenholm & Sons I-XL
Software Geo. F. Trumper Eucris Shaving Soap Scottish Fine Soaps Classic After Shave Balm Geo. F. Trumper Eucris EdT
Hav en rigtig god dag :o)
Mvh. Søren
Sidst opdateret den 2. januar 2012 kl. 13:02
|
Cato Jürgensen
|
2. januar 2012
Mandag
Hardware Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Anmar
|
3. januar 2012
Tirsdag
Ikea Skål TOBS 21 mm Feather DE skraber med Gillette blad (Fantastisk skraber, den bedste jeg har prøvet indtil videre :-)
Proraso Preshave Cream - Aloe & Grøn Te TOBS - MR. Taylors Shaving Cream Proraso Aftershave - Liquid Cream Avivir Aloevera Face cream (Fugtgivende, blødgørende & plejende egenskaber og er dermed rigtig god til brug på irriteret hud).
Godt nytår.
Anmar
|
Søren H. Møller
|
3. januar 2012
Tirsdag
D'herrer; jeg må sige, at det ser godt ud. I ser ud til at have fået en rigtig god start på 2012, i hvert fald hvad barbering angår ;o)
Musik Tchaikovsky - 1812 Overture, dirigeret af Sir George Solti
Hardware Proshave Scuttle Semogue 2011 LE, Finest badger 2 7/8" Wacker Jugendstil
Software Kappus Nautik Shaving Cream Williams Ice Blue After Shave T&H Freshman Cologne
Hav en go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
3. januar 2012
Da min Merkur 42C med dertilhørende Derby (1) blad føltes som en sløv Mach3 efter at have raslet tundt i toilettasken en lille uges tid uden at have været brugt valgte jeg at skifte det ud med et Wilkinson blad, jeg havde til at ligge fra Walmart og jeg blev meget positivt overrasket.
Bladene er nærmest gratis, kommer i en god dispenser og gav en rigtig behagelig barbering.
Ud over det bestod setuppet som sædvanlig af Semogue 1305 (jeg tror den er ved at afgå ved døden - i hvert fald ser det ud til der er mere maling på vej af den) samt ARKO stick, som jeg vil forsøge at blive færdig med. Afslutningsvis L`Oreal balm.
Det er sjovt at lægge mærke til min kammerat og jeg, som begge bruger ARKO ikke bruger det i samme hast. Han anskaffede sig sit setup en smule senere end mig og bruger ARKO (som stick) eksklusivt.
Jeg derimod har mast den ned i en skål og lader med børsten. Dertil har jeg 3 - 4 andre sæber / cremer i brug, men alligevel ser det ud til jeg bruger min sæbe dobbelt så hurtigt.
Sticks må åbenbart være mere økonomiske.
|
Cato Jürgensen
|
3. januar 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber med Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm
Dejligt at se lidt flere byde ind med dagens barbering. Det er jo lækrer varer at I forkæler jer selv med:o).
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Grenberg
|
3. januar 2012
Tirsdag aften:
Proshave skål Shavemac silvertip kost Gilette Fatboy 1960 med Israelli blad
Cutting edsge cleansing bar Jojoba pre-shave oil Scottish shaving soap i Tabac bøtte Proraso aftershave splash med menthol
DR. Harris ingefær og lime ansigts crem
Til nytår blev min smeltede Palmolive endelig brugt op så nu er turen kommet til Scottish sæben. Skal have noget mere plads inden nye indkøb
Mvh
Grenberg
Sidst opdateret den 3. januar 2012 kl. 20:41
|