Søren H. Møller
|
30. november 2011
Onsdag
Bukhave skål Restored Rubberset 2-band Mühle R89 med Feather
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Christian Dior Fahrenheit After Shave Christian Dior Fahrenheit EdT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
30. november 2011
Merkur "1904" LADA blad (2) Semogue 1305
ARKO stick Loreal hydra Energetic splash/balm (nu tom)
barberingen var en dejlig afveksling fra den seneste tids MWF fokusering og jeg nød opskumningen i ansigtet.
Derudover er der landet endnu en ARKO, en Williams og en Van de Hagen sæbe i det lille hjem samt nogle Wilkinson blade.
|
Cato Jürgensen
|
30. november 2011
Onsdag aften
Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Derby Extra, Coated Barberbladet, barberer fantastisk:o). Mit første bekendtskab med dette blad, er i den grad ikke skuffende:o).
Fortsat rigtig god dag.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
1. december 2011
Torsdag
Ikea skål Semogue Owners Club, kirsebærtræ Gillette Slim adjustable (1966) med Lord Super Stainless
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap T&H Sandalwood Aftershave Balm
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
cato Jürgensen
|
1. december 2011
Torsdag aften
Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Fortsat god dag:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
2. december 2011
Fredag
Japansk Risskål Semogue Caravela Thin Handled Gillette Tech med Red Personna
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Pierre Cardin Pour Monsieur After Shave Lotion
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
2. december 2011
Fredag aften
Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandeltræ. Proraso Aftershave - Liquid cream.
NØØJ en lækker barber creme. Perfekt cremet skum i første forsøg. I særklasse det bedste, det lækreste skum jeg endnu har oplevet.
God aften:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 2. december 2011 kl. 22:22
|
Søren H. Møller
|
3. december 2011
Lørdag
Proshave Scuttle Semogue Owners Club Semogue 2011 LE, bristle 1 5/8" Zepp
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap D.R. Harris Arlington Aftershave Milk D.R. Harris Arlington Cologne
Endnu en weekend med head-to-head test af barberkoste. Ja, det er en hård og ubarmhjertig verden vi lever i ;o)
Hav en rigtig god lørdag d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Grenberg
|
3. december 2011
Fredag eftermiddag og julefrokost med jobbet
Proshave skål Gillette Fatboy 1960 med Gillette 7 o'clock blad Shavemac Silvertip kost 23mm
Ole Henriksen on to go clenaser Geo F Trumper Skinfood, Sandalwood (både som pre-shave og som aftershave) Geo F Trumper Eucris sæbe Alu blok
Super lækker og tæt barbering og er jeg bare vild med den Ole H ansigts rens har ikke fundet en jeg synes er bedre endnu.
MVH
Grenberg
Sidst opdateret den 3. december 2011 kl. 15:41
|
Grenberg
|
3. december 2011
Sv:
Lørdag og lidt mat i sokkerne efter julefroskosten i går:
Proshave skål Gillette Fatboy 1960 med Gillette 7 o'clock blad Edwin Jagger Best badger kost
Ole Henriksen on to go clenaser Speick barbercrem Alu blok Proraso aftershave balsam
Fik en dejlig pakke fra Proshave i går med bland andet Speick cremen i, har ikke prøvet den før og havde egentlig ikke de store forventninger til den med en værdi på 49 kr.
Jeg må indrømme at jeg ved første forsøg er meget positiv, fik en god cremet skum, ok måske duften og glidet ikke lige er i klasse med TOBS og T&H produkterne, men jeg synes faktisk at den som hverdags crem er god.
Proshave havde lagt en prøve af ansigtscrem i Speck med også den er jeg dog ikke yderlige begejstret af, synes den fedter for meget og dufter lidt underligt men smag og behag er jo forskelligt.
God lørdag til alle
Mvh
Grenberg
|
Cato Jürgensen
|
3. december 2011
Lørdag aften
Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandeltræ. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Jeg har helt sikkert fundet mit favorit produkt til dato:o). Taylor Of Old Bond Street Barbercremen er sindsyg lækker og min skum bliver fuldstændig himmelsk/perfekt. Ufatteligt at en barbering kan være så lækker. Jeg er helt målløs:o).
Imorgen skal Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea testes. Den skal virkelig levere varen for at leve op til dagens oplevelse, men jeg glæder mig til at prøve denne:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
4. december 2011
Søndag
Musik Nat King Cole - The Ultimate Collection
Hardware Bukhave Scuttle Semogue Owners Club Semogue 2011 LE, bristle 2 6/8" Joh. Engström
Software Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Floïd Suave After Shave Ferrari Passion EdT
Jeg havde valgt rigtig på alle hylder i dag, for det var en fantastisk dejlig barbering, alt gik op i en højere enhed :oD Nu er jeg i besiddelse af et par dejligt glatte og bløde kinder samt et meget stort smil.
Rigtig go' søndag :o)
Mvh. Søren
|
Grenberg
|
4. december 2011
Søndag eftermiddag:
Proshave skål Gillette Super Speed med Feather blad Edwin Jagger best badger kost
Proraso barbersæbe med aloe vera og grøn te Alu blok Proraso aftershave splash med menthol
Super lækker barbering havde glemt hvor god den hvide Proraso sæbe egentlig er, den er måske lidt undervurdet men den giver et godt glid og en god beskyttelse.
Mvh
Grenberg
Sidst opdateret den 4. december 2011 kl. 18:45
|
Cato Jürgensen
|
4. december 2011
Søndag
Proraso barbersæbe med aloe vera og grøn te. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Så fik jeg prøvet Proraso sæben og jeg må sige, at den rigtig god. Den slår dog ikke Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandeltræ efter min mening, men den kommer godt der op ad. Skummet bliver lækkert og cremet, der giver et godt glid og beskyttelse. Sæben må siges at være fantastisk til prisen. Dog er duften ikke min favorit, men på trods af det, så var det en nydelse at bruge den.
Mvh Cato
Sidst opdateret den 4. december 2011 kl. 19:26
|
Søren H. Møller
|
5. december 2011
Mandag
Bukhave Skål Semogue 2010 LE Semogue 2011 LE, badger 2 Gillette Aristocrat med 7 o'clock SharpEdge
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Proraso Protective After Shave Cream Hugo Boss - Boss Bottled EdT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|