Andreas Skjæmt Andersen
|
8. januar 2012
ARKO shave stick Semogue 1305 MERKUR 42C med Wilkinson classic (4)
Old Spice AS MATAS fugtighedscreme med granatæble
Fik en kompliment over min deodorant (også Old Spice) her til formiddag og barberingen var super lækker :D
Jeg er ikke helt sikker på om det er Wilkinson bladene i sig selv eller om det er fordi jeg har tørret dette blad efter hver barbering det stadig holder og barberer rigtig glimrende. Om ikke andet vil jeg anbefale det på det kraftigste.
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
8. januar 2012
Fik en kompliment over min deodorant (også Old Spice) her til formiddag og barberingen var super lækker :D
Jeg er ikke helt sikker på om det er Wilkinson bladene i sig selv eller om det er fordi jeg har tørret dette blad efter hver barbering det stadig holder og barberer rigtig glimrende. Om ikke andet vil jeg anbefale det på det kraftigste.
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
8. januar 2012
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
8. januar 2012
BROSE:
Jeg ved ikke helt hvorfor mit indlæg kom 3 gange, men vil du være flink at slette de to af dem?
|
Jens
|
8. januar 2012
Søndag
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Jojobaolie Palmolive barbercreme D. R. Harris Marlborough aftershave
Den Marlborough aftershave er nu ikke min yndlingsduft, men jeg skal jo prøve at få brugt den. Især her i vinterhalvåret, hvor den er mest passende. :-)
Mvh. Jens
|
Cato Jürgensen
|
8. januar 2012
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE, Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Barbercreme. Truefitt and Hill Sandalwood aftershave balm.
Jeg elsker bare den duft af Sandalwood!
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 8. januar 2012 kl. 19:50
|
Søren H. Møller
|
9. januar 2012
Mandag
Sikken da en god start på ugen :o)
Texans, Saints og Broncos er videre i NFL slutspillet, og jeg har tilmed fri i dag, så bliver det ikke meget bedre - det skulle da lige være at lave lasagne til aften, for at blive i Garfields ånd ;o)
Musik Lisa Stansfield - Affection
Hardware Proshave Scuttle Semogue 2009 LE Semogue Owners Club, kirsebærtræ 5/8" J.A. Henckels 64½
Software Nanny's The Herby One Proraso After Shave T&H Freshman Cologne
POTD: Graham's 2006 LBV http://www.grahams-port.com/section...
Kan I alle have en rigtig god mandag :oD
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
9. januar 2012
Mandag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE, Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Barbercreme. Truefitt and Hill Sandalwood aftershave balm.
Fortsat god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
9. januar 2012
ARKO shave stick Semogue 1305 MERKUR 42C med Wilkinson classic (5)
L'Oréal Paris Men Expert Hydra Sensitive Post-Shave Balm MATAS fugtighedscreme med granatæble
|
Søren H. Møller
|
10. januar 2012
Tirsdag
Musik Sade - Lovers Rock
Hardware Ikea glasskål Semogue 730HD Mühle R101 (2010) med Feather
Software Nanny's Citrus Zinger 444 After Shave Gel Ferrari Red EdT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
10. januar 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber (2012), med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 10. januar 2012 kl. 20:20
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
11. januar 2012
ARKO shave stick Semogue 1305 MERKUR 42C med Wilkinson classic (6)
L'Oréal Paris Men Expert Hydra Sensitive Post-Shave Balm
Barberingen var okay, men jeg smider bladet ud nu da jeg ikke tror det vil føles godt næste gang. Wilkinson bladet holdt dobbelt så længe som et Derby. Det skal blive spændende at se om det er pga. jeg har tørret det eller det ganske enkelt er et mere holdbart blad.
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
11. januar 2012
Sv:
Tror altså der er noget galt med min computer for den laver altid dobbelt posts.
Det er kun her på Proshave det sker - kan det være når jeg trykker F5?
|
Brose
|
11. januar 2012
Hej Andreas,
Ja, det risikerer du hvis du trykker F5 - Så udfører sin browser kommandoen en gang til og dermed chance for dobbeltindlæg :-)
Det bedste er nok lige at give den et øjeblik og se om den ikke får det færdiggjort. Ellers så prøv at gå til forsiden og herefter vælge seneste indlæg.
Mvh, Brose
|
Søren H. Møller
|
11. januar 2012
Onsdag
Ikea skål Semogue 2011 LE, Finest badger 1 Mühle R101 (2010) med Feather
Scottish Fine Soaps Classic Shaving Soap Scottish Fine Soaps Classic After Shave Balm Scottish Fine Soaps Classic EdT
Efter at have knækket koden til Scottish Fine Soap blev jeg simpelthen nødt til at bruge den i dag - om ikke andet så for at checke, at det ikke bare var en drøm ;o)
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|