Grenberg
|
24. november 2011
Torsdag:
Hardware Iittala skål Merkur 38C med Gillete 7'o clock blad Edwin Jagger Best badger kost
Software Scottish shaving soap Alublok Aqua velva aftershave splash
Selve dagens set-up er der ikke det vilde nyt i, men til gengæld vil jeg gerne slå et slag for endnu engang hvorfor DE barbering er at fortrække. Dagens barbering var med et Gillette 7 o'clock blad (reklame skilt) som efter i dag har været brugt 6 gange og ja man kan da godt mærke at det ikke er nyt men alligevel, det har givet en tip top barbering og jeg vil genbruge det igen i morgen. jeg kan ikke lade være med at tænke på at dette blad har kostet hele 3 kr i mod et af de smarte 8 klinge eller hvad Gillette nu er opppe på til 30-35 kr og det har stadigvæk givet mig en fantastisk barbering uden røde knopper, snitsår eller andet.
Mvh
Grenberg
|
Søren H. Møller
|
25. november 2011
Fredag og weekend :oD
Musik Alannah Myles - Alannah Myles (1989)
Hardware Proshave Scuttle Semogue 2010 LE 6/8" Champion & Co.
Software Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Castle Forbes Lime Afte Shave Balm Ferrari Black EdT
Rigtig go' weekend til alle, nårI kommer så langt ;o)
Mvh. Søren
|
Anmar
|
25. november 2011
Fredag
Ikea Skål Shavemac 23 mm Merkur Progress med Feather Blad
Proraso Preshave Cream - Aloe & Grøn te Truefitt & Hill - Lavender Shaving Cream Proraso Aftershave - Liquid Cream Matas Face Cream Moisturising (Effektivt fugtighedsboost til tør hud).
God weekend :)
Anmar
|
Grenberg
|
25. november 2011
Fredag aften:
Hardware Iittala skål Merkur 38C med Gillete 7'o clock blad Edwin Jagger Best badger kost
Software Mitchells shaving soap Geo F Trumper sandalwood skinfood (både som pre-shave og aftershave) Alublok
Ja så blev bladet kasseret efter 7 barberinger, vel ret godt gået med en værdi af 3 kr.
Er bare blevet kæmpe fan af den skinfood, det meste geniale produkt både som pre-shave og som aftershave, fedter ikke men giver et super glid. Mvh
Grenberg
|
Grenberg
|
26. november 2011
Lørdag:
Proshave scuttle Shavemac 23 mm silvertip kost Gillette Fatboy 1960 med Derby blad
Truefitt and Hill 1805 crem Alu blok Truefitt and Hill 1805 Aftershave balsam
God lørdag til alle
Mvh
Grenberg
Sidst opdateret den 26. november 2011 kl. 12:56
|
Søren H. Møller
|
26. november 2011
Lørdag
Musik Sade - Diamond Life (1984)
Hardware Bukhave Scuttle Semogue Owners Club 2-band Semogue 2011 LE, badger 1 Vintage Merkur skraber med Derby Extra
Software Mitchell's Wool Fat Shaving Soap La Toja Afte Shave Balm
Jeg syntes lige, jeg ville sammenligne de to barberkoste i direkte "kamp". Så det der ligner "overkill" blev i virkeligheden til "overjoy" :oD
Rigtig god lørdag
Mvh. Søren
|
Grenberg
|
27. november 2011
Søndag og forberedelse til den kommende storm/orkan:
Musik:
Iron Maiden When the wils wind blows
Proshave scuttle Shavemac 23 mm silvertip kost Gillette Fatboy 1960 med Derby blad
Truefitt and Hill No. 10 pre-shave Musgo real barbercrem Alu blok La Toja aftershave balsam
Bønnerne er kalr til kværnen og lækker kaffe venter forude.
Musgo real kan helt klart anbefales, den er fantastisk og giver en lækkert glid og plejer måske lidt mere end Truefitt and Hills. Man kan mærke lanolinien i laang tid efter barbering.
God vindfyldig søndag til alle
Mvh
Grenberg
God lørdag til alle
Mvh
Grenberg
|
Anmar
|
27. november 2011
Søndag
Mühle Mug Shavemac 23 mm Dovo Shavette med Merkur Blad
Proraso Preshave Cream - Aloe & Grøn te Nivea Shaving Cream Proraso Cutting edge - Protective Aftershave cream Matas Dagcreme (Fugtgivende) Escada Cologne
God søndag
Anmar
Sidst opdateret den 27. november 2011 kl. 12:31
|
Søren H. Møller
|
27. november 2011
Søndag
Musik The Corrs - Forgiven, Not Forgotten (1996)
Hardware Bukhave Scuttle Semogue Owners Club 2-band Semogue 2011 LE, badger 2 7/8" Korff & Honsberg - Dos Angelitos
Software Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Proraso Liquid Cream After Shave Penhaligon's Esprit Du Roi EdT
Som Grenberg er jeg nu også klar til at møde stormen, og for en sikkerheds skyld vil jeg derfor bære rundt på en flaske portvin resten af dagen - bare i tilfælde af, at jeg skulle blive lidt nervøs når det rusker i huset ;o)
God søndag til alle :o)
Mvh. Søren
|
Brose
|
27. november 2011
Søndag formiddag:
Pils Rasur DE Skraber med Gillette 7 O'Clock Pils Rasur 23 mm Silver Tip
Witch Hazel ansigtsvask. Taylor of Old Bond Street St. James Collection Shave Cream. Taylor of Old Bond Street St. James Collection Aftershave.
Ha' en go' søndag!
Mvh, Brose
|
Cato Jürgensen
|
27. november 2011
Søndag aften:
Merkur 34C (HD) DE Skraber med Merkur Super Platinum Barberblade. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Ha' en go' søndag!
Mvh Cato
Sidst opdateret den 27. november 2011 kl. 18:58
|
Søren H. Møller
|
28. november 2011
Mandag
Flot bloom på din Dovo kost Cato :o)
Ikea glasskål Semogue 2011 LE, bristle 1 Merkur 34G HD med Merkur Super Stainless
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Williams Ice Blue After Shave
Håber I har fået en god start på ugen :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
28. november 2011
Mandag eftermiddag
Mange tak Søren:o). Jeg er også rigtig glad for den.
Merkur 34C (HD) DE Skraber med Merkur Super Platinum Barberblade. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Fortsat rigtig god dag.
Mvh Cato
|
Cato Jürgensen
|
29. november 2011
Tirsdag eftermiddag
Fortsat rigtig god dag.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
29. november 2011
Tirsdag
Japansk Risskål Semogue 2011 LE, bristle 2 Vintage Rotbart Mond-Extra med Perma-Sharp
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Nivea for Men Replenishing After Shave Balm
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|