Søren H. Møller
|
8. december 2011
Torsdag
Bukhave Skål #5 Butterscotch Silvertip Merkur 34g HD med Merkur Super Stainless
Munkholm barbersæbe (dansk håndlavet sæbe) Nivea for Men Replenishing After Shave Balm T&H Grafton Cologne
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
8. december 2011
Torsdag
Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandeltræ. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God aften:o).
Mvh Cato
|
Jens
|
9. december 2011
Fredag
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Palmolive barbercreme Matas barbersprit
Ja, den Matasting skulle jo prøves, men jeg ved ikke, om jeg kan anbefale den. Det er trods alt kun alkohol med lidt mentol og parfume, men billig er den da. :-)
Mvh. Jens
|
Søren H. Møller
|
9. december 2011
Fredag
Ikea skål Vie-Long 13061, hestehår Gillette Ranger Tech med Red Personna
Badeanstalten barbersæbe (dansk, håndlavet) Proraso Liquid Cream After Shave Annick Goutal Eau d'Hadrien EdT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
9. december 2011
Fredag
Glas skål Merkur 34C (HD) DE Skraber med Derby Extra, Coated Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Proraso barbersæbe med aloe vera og grøn te. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Efter at have prøvet denne barbersæbe igen, må jeg indrømme, at jeg bliver mere og mere begejstret for den. Den er faktisk super god. Den giver en kanon lækker skum og en super beskyttelse. Jeg forstår godt at den bliver rost og når man tænker på prisen, så må jeg sige at man får et fantastisk produkt for sine mønter.
Mvh Cato
Sidst opdateret den 9. december 2011 kl. 21:06
|
Anmar
|
10. december 2011
Lørdag
Ikea Skål Shavemac 23 mm Timor TTO med Timor Rustfrei Blad
Biotherm Homme - Cleansing Gel Proraso Preshave Cream - Aloe & Grøn Te Truefitt & Hill - Lavender Shaving Cream Proraso Aftershave - Liquid Cream Truefitt & Hill - Freshman Cologne Sample (Virkelig lækker, skal prøves). Matas Dagcreme (Fugtgivende).
God lørdag.
Anmar
Sidst opdateret den 10. december 2011 kl. 14:29
|
Ole
|
10. december 2011
Lørdag
Tja, det var vel på tide, at hoppe med på denne vidunderlige trend, Dagens Barbering :)
Hardware:
Netto Skål Traditional Shaving Company - Silvertip Muhle R89 - Derby Extra
Software:
Geo F. Trumper - Skin Food - Lime Truefitt & Hill - No.10 Finest Shaving Cream Floid Aftershave Balm Penhaligon's - Endymion
Rigtig go' Lørdag til alle :)
|
Søren H. Møller
|
10. december 2011
Lørdag
Bukhave Scuttle Semogue 2011 LE, Finest badger 2 6/8" Le Grelot
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Proraso Soothing After Shave Balm Penhaligon's Eau Du Roi EdT
Go' lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Grenberg
|
10. december 2011
Lørdag og dagens set-up kaldes "Brose's fristelser":
Proshave skål Merkur 34C med Gillette 7 o'clock blad Shavemac kost silvertip
Proraso pre-shave med menthol Proraso sæbe med menthol Alu blok Proraso aftershave splash med menthol
Hoster om kap med min datter og vi har begge ondt i halsen, trængte til en opkvikkende barbering.
Mvh
Grenberg
|
Cato Jürgensen
|
10. december 2011
Lørdag
Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandeltræ. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Super tæt og lækker barbering, som altid med DE skraver og Derby blad:o). Skal snart prøve Feather bladet. Hvis en barbering kan blive endnu tættere med et Feather blad, så bukker jeg mig godt nok i støvet.
Mvh Cato
Sidst opdateret den 10. december 2011 kl. 20:43
|
Søren H. Møller
|
11. december 2011
Søndag
Musik Ella Fitzgerald - Cole Porter and Rodgers & Hart Songbook
Hardware Bukhave Scuttle Semogue 2009 LE Semogue 2011 LE, bristle 2 6/8" J.H. Potter's NON-XLL med ægte elfenbenshåndtag
Software Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Floïd Suave After Shave Geo. F. Trumper Eucris EdT
Rigtig go' søndag til alle :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
11. december 2011
Søndag
Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Sandeltræ. Bleu De Channel aftershave lotion.
Nu måtte det prøves. Mit mareridt! Aftershave med alkohol. Denne har igennem et par år, været min favorit duft, men har sjældent brugt den, da min hud ikke kunne lidt alkoholen efter barbering. Nu efter en DE skrabning, er det ikke en ubehagelig oplevelse, som før jeg opdagede DE skraberen. Det stikker da en smule, men det kan vel ikke helt undgåes:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 11. december 2011 kl. 20:05
|
Grenberg
|
11. december 2011
Søndag aften:
Proshave scuttle Merkur 34C med Gillette 7 o'clock blad Shavemac 23 mm Silvertip kost
Proraso pre-shave cream med menthol Taylor of old Bond Street Rose barbercrem Alublok Taylor of Old Bond Street Mr. Taylor luxery balm
Lækker tæt barbering :-)
Mvh
Grenberg
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
12. december 2011
Merkur 42C "1904" med Derby (1) Semogue 1305 Emalje kop
Mitchells Wool Fat L'Oréal Paris Men Expert Hydra Sensitive Post-Shave Balm
4. eller 5. gang jeg bruger denne kombination og resultatet er virkelig lækkert. Selvom cremern er fedtet forsvinder fornemmelsen efter et minuts tid og efterlader huden dejlig beskyttet.
Tror jeg er begyndt at favorisere MWF fremfor ARKO`en, som står temmelig urørt på hylden.
|
Søren H. Møller
|
12. december 2011
Mandag
Japansk Risskål Semogue 1460 7/8" Reiza Kai, Tokyo
Mitchell's Wool Fat Shaving Soap Proraso After Shave Mark Buxton - Sounds & Vision EdP
Go' dag d'herrer :o)
Mvh. Søren
|