Søren H. Møller
|
29. april 2012
Søndag
Musik Carrie Underwood
Hardware Bukhave Scuttle Semogue 610 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (44)
Software Ingram Shaving Cream T&H Sandalwood After Shave Balm Dolce & Gabbana The One EDT
Hav en dejlig og afslappende søndag, d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
29. april 2012
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby, Ekstra (1). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Mr. Taylor. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 29. april 2012 kl. 13:40
|
Grenberg
|
30. april 2012
Dagens barbering:
Ingen har nu ladet skægget gro i 8 dage og det kradser og klør, mandag vil det ryge så man kan se velplejet ud. Er spændt på hvordan et Feather blad med 26 barberinger vil klare sig.
|
Cato Jürgensen
|
30. april 2012
Mandag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby, Ekstra (2). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
30. april 2012
Mandag
Japansk Risskål Ben håndtag 2-band Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (45)
Ingram Shaving Cream La Toja After Shave Balm
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
1. maj 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby, Ekstra (3). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
1. maj 2012
Tirsdag
Kop til barberkost Semogue 610 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (46)
Ingram Shaving Cream Proraso After Shave D.R. Harris Arlington Cologne
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
2. maj 2012
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE med Derby, Extra (4). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood aftershave gel.
Rigtig god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
2. maj 2012
Onsdag
Ikea skål #5 Silvertip Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (47)
Ingram Shaving Cream Scottish Fine Soaps Classic After Shave Balm Annick Goutal Eau d'Hadrien EDT
Må alle få en fantastisk dag - det der er tilbage af den ;o)
Mvh. Søren
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
3. maj 2012
Gillette Slim (6) Derby Extra (2) Vulfix 2189 bristle
ARKO stift
Old Spice AS (dejlig)
|
Ole
|
3. maj 2012
Søren @ For fanden da, 47, det er sku ikke menneskeligt :P
Jeg har lige et spørgsmål til " Smelterne "... Idag løb jeg lige ind, i den her sexede skål, en meget lille skål, som jeg dog tror, kan have sine fordele... Mit spørgsmål er: Til jer som har omsmeltet en Shave Stick etc, hvad er jeres procedure!? Tilføjer i vand eller noget som helst andet, eller er det bare at smide det hele i Mikroen!? Og hvor lang tid, tager det i Mikroen!? :S
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
3. maj 2012
Prep: A splash of water in the face
Gillette Slim (6) Derby Extra (3) Vulfix 2189 bristle
ARKO stift
Aqua Velva Classic Ice Blue
En smule hård barbering, men hvad filen... Det er solskin og jeg vil i byen! Ice Blue`en sidder og tingler dejligt på kinderne lige nu.
Off we go!
|
Cato Jürgensen
|
3. maj 2012
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby, Extra (5). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm.
Rigtig god dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 3. maj 2012 kl. 15:56
|
Søren H. Møller
|
3. maj 2012
@Ole Hvis det er en stick der er blød i det (fx. Arko), så giv den 10 sekunder, og check om den er blød nok til at presse ned i din skål, ellers giv den 5-10 sekunder mere osv. Du skal dog lige passe på fingrene, for sæben kan godt blive noget varm. Er det en hård stick, så river jeg den på et råkostjern, det giver et bedre resultat. Jeg river ca. 1/3 på de fine huller, løfter bunken forsigtigt over i skålen og presser det godt ned - så er det bare at gentage proceduren to gange mere.
Hvis man som undertegnede har en lille(?) neurose, kan man som afslutning fugte overfladen med vand, give den 5-10 sek. i mikroen og derefter glatte overfladen, så ligner det noget, man har købt ;o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
3. maj 2012
Torsdag
Proshave Scuttle Semogue 2011 LE, Finest Badger 1 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (48)
Ingram Shaving Cream Myrsol Balsamica Ferrari Red EDT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|