Cato Jürgensen
|
20. april 2012
Fredag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Feather (3). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
21. april 2012
Lørdag
Musik Ella Fitzgerald
Hardware Proshave Scuttle Restaureret Rubberset 2-band Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (36)
Software D.R. Harris Arlington Shaving Soap D.R. Harris Arlington Aftershave Milk D.R. Harris Arlington Cologne
Go' lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
21. april 2012
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Feather (4). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Mr. Taylor. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mvh Cato
Sidst opdateret den 21. april 2012 kl. 16:58
|
Søren H. Møller
|
22. april 2012
Søndag
Musik Diana Krall
Hardware Bukhave Scuttle Semogue 2010 LE Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (37)
Software Ingram Shaving Cream Myrsol Agua Balsamica Hugo Boss - Boss Bottled EDT
Hav en rigtig dejlig og afslappende søndag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
22. april 2012
Søndag
Hardware Pils Rasur DE, med Feather (5). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Nanny's Silly Soap Lavender Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm.
Rigtig god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Grenberg
|
23. april 2012
Søndag:
Littala skål Merkur 34 C med Feather blad (26) Shavemac kost, 23mm SIlver tip
The Handmade Soap Co., troldnød Truefitt and Hill 1805 crem Alu blok Truefitt and Hill Trafalager aftershave balsam Truefitt and Hill Trafalager cologne.
Min yngeste datter skulle døbes, så en luksus barbering var på sin rette plads. Trafalger er bare mums, dejlig frisk og lækker i duften med et maskulint præg.
Mvh
Grenberg
|
Søren H. Møller
|
23. april 2012
Mandag
Hej Grenberg,
Stort tillykke - hvad kom hun så til at hedde?
Musik Carrie Underwood
Hardware Proshave Scuttle Semogue Owners Club 2-band, asketræ Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (38)
Software Ingram Shaving Cream Myrsol Agua De Limón T&H Freshman Cologne
Hav en god start på ugen :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
23. april 2012
Mandag
Grenberg@ stort tillykke med hende:o).
Hardware Pils Rasur DE, med Feather (6). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip, 21 mm.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mvh Cato
|
Ole
|
23. april 2012
Grenberg @ Tillykke :D Hvad kom lille-pigen så til at hedde?
|
Claus Olesen
|
24. april 2012
Mandag (aften/nat)
Keramisk skål fra Bilka Merkur 38C DE skraber (Gillette Platinum blade) (2) Mühle Silvertip Fibre, Black (syntetisk) Bloc Osma Alum blok
Proraso Preshave - Aloe & Green Tea Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea Proraso Aftershave - Liquid cream Nivea Sensitive Face Care Moisture Cream
Resultat: Næsten Best Shave Ever... igen! Brugte endnu engang preshaven mellem hvert pas og det får det hele til, at glide meget mere. Fraveg desværre det før ATG passet, da jeg ville prøve noget olie, som desværre ikke fungerede helt så godt. Fik stadig barberet ATG uden ubehag, men det gav en del små weepers på halsen.
|
Søren H. Møller
|
24. april 2012
Tirsdag
No Name Silvertip Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (39) Ingram Shaving Cream Proraso Protective After Shave Cream
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
24. april 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Feather (7). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Mr. Taylor. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mr. Taylor cremen er virkelig lækker! Der er den creme jeg har prøvet, som giver den fedeste cremede skum. Den beskytter fantastisk og har en dejlig frisk duft. Aftershave balmen, skal helt sikkert tilføjes samlingen, ved min næste bestilling.
Mvh Cato
Sidst opdateret den 24. april 2012 kl. 13:17
|
CHSeifert
|
24. april 2012
Til Søren: Syntes du overbruger din Ingram lidt for tiden :)
Jeg har lige bestilt lidt tuber hjem - nu skabet er fyldt med barber creme på dåser så købte jeg I Coloniali, Proraso Red new, Praraso Green new. Omega, Musgo Real, Erasmic & Specik hjem i hobetal .... hæ...hæ....
Vh Claus
|
Ole
|
24. april 2012
Søren @ Ingen billeder!? Hva' går der af dig!? :P
Ingram virker ganske godt, jeg kan bare ikke fordrage duften af den...
CHSeifert @ Hvor har du smidt sådan en bestilling henne!? Jeg har også ladet mig fortælle, at Proraso har udgivet en Sandalwood Creme!? :O
|
Grenberg
|
24. april 2012
Takker for jeres hilsner angående barnedåben. Den unge dame blev døbt Sofie selvom moderen i første omgang kom til at sige Anna til præsten i kirken (Vores ældste datter hedder Anna). Fik da muntret en elleres al for lang forstilling op.
@Cato underligt med de TOBS cremer, har Rose og St James og sjovt nok virker det som om jeg får den bedste skum ud af rose udgaven. Man skulle bare tro at det var den samme crem med forskellig duft. Mr Taylor er måske min favorit duft fra TOBS men de er alle gode.
Ingen barbering i går eller i dag, vil være modere og lade skægget gro.
Mvh
Grenberg
|