CHSeifert
|
24. april 2012
Til Ole
Jeg har lige modtaget den nye grønne Proraso og den røde Proraso (Sandalwood).
Som medlem på badgerandblade får man mange gode tips til, hvor de først får alt det nye. Iøvrigt køber jeg også altid mine barber blade i bulk - og da Proshave ikke tilbyder dette, så har jeg lige købt flg.:
150 stk. Astra Superior Platinum til min Mühle Sophist R89 DE 150 stk. Feather HI STAINLESS PLatinum til min Feather DE 100 stk. Gillette Blue Super Stainless til min Mühle R41 Grande
Ved ikke om indlægget bliver censureret bort, da dette forum jo er ejet af en dansk shaving butik - men jeg støtter den butik, når de har produkter hjemme jeg efterspørger til en god pris.
F.eks er Proshave.dk billigst i Europa (også online) med Feather's DE skraber - de er faktisk 4-500 kr billigere, så støt shoppen ved at købe dit Feather udstyr her. Ville blot ønske de også solgte Feather blade i mere end 10 stk. pakker......jeg køber minimum 100 stk. af gangen nemlig ;)
Købte også 2 stk. Marvel Lakrid-Mint tandpasta, da Proshave også her har en rigtig fin pris....... Vil fortsætte med at købe alt mit kommende Proraso hos Proshave - bare synd de ikke fik de helt nye produkter hjem tidligere - det er næppe Proshave, der bestmmer hvornår de nye ting kommer, men jeg kunne bare ikke vente mere - håber Proshave forstår :)
Go' aften til alle !
Vh Claus
Sidst opdateret den 24. april 2012 kl. 19:18
|
CHSeifert
|
24. april 2012
Update Til Ole
Kan nu se, at begge de nye Proraso barber creme er udsolgt i de 2 shops - så du må nok vente lidt eller søge lidt rundt på nettet.
Kan fortælle dig, at Proraso Red Sandalwood er ret så god en barber creme - den skummer dejligt op, giver en god beskyttende barbering og duften er meget lig en kombination DR Harris Marlborough og så lidt AOS Sandalwood - en cedar med jordiske undertoner. Klart en god vinter barber creme, hvor Proraso Grøn er en sommer barbercreme. Den nye grønne Proraso er en tand mere flydende end den gamle og duften er blevet en anelse mildere.....
Lige en rettelse - jeg købte ikke 100 stk. Gillette Blue Super Stainless, da de ikke eksisterer men derimod 100 stk. Gillette Blue Super Platinum :)
Vh Claus
|
Cato Jürgensen
|
24. april 2012
Grenberg@ ja, jeg har også undret mig over disse forskelle, da jeg i første omgang også troede at de var ens på nær duftene. Det har jeg så konstateret at de ikke er. De er alle sammen rigtig gode efter min mening, men Mr. Taylor cremen er bare i en klasse for sig, når der tales om tykkelsen på skummet. Mums, siger jeg bare! De andre TOBS cremer beskytter lige så godt, men skummet kan ikke sammenlignes.
Mvh Cato
Sidst opdateret den 24. april 2012 kl. 22:09
|
Ole
|
25. april 2012
CHSeifert @ Ja jeg kender godt de to :) Men tak for infoen...
Jeg vil også helst støtte Proshave, Danske firmaer har det ikke så nemt i disse tider, specielt pga priserne mange gange, kan være så meget billigere i udlandet... Men jeg har en Scuttle, samt et par Nanny's sæber mv, på min liste til d. 1 :P
|
Søren H. Møller
|
25. april 2012
Onsdag
@Claus Jeg har besluttet at få brugt noget af alt mit software inden der kommer nyt på hylderne, og Ingram cremen var den der stod først på listen - Nivea cremen bliver den næste.
@Ole Jeg er p.t. på farten og har for en gangs skyld valgt at rejse let, så ingen kamera og intet udvalg af barbergrej, kun én af hver ;o)
No Name Silvertip Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (40) Ingram Shaving Cream Proraso Protective After Shave Cream
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
25. april 2012
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE med Feather (8). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood aftershave gel.
Rigtig god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Ole
|
25. april 2012
Søren @ Hehe, det er bare usædvanligt, ikke at se dig poste billeder :)
|
Søren H. Møller
|
26. april 2012
Torsdag
Genudsendelse ;o)
No Name Silvertip Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (41) Ingram Shaving Cream Proraso Protective After Shave Cream
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
26. april 2012
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Feather (9). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
27. april 2012
Fredag
Same same
No Name Silvertip Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (42) Ingram Shaving Cream Proraso Protective After Shave Cream
Go' weekend :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
27. april 2012
Fredag
Søren@ Der kan da umuligt være meget skær tilbage på det stakkels Derby blad;o). Jeg fatter ikke at du kan få så mange barberinger ud af et blad. Vil du afsløre din hemmelighed?
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Feather (10). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme St James Collection. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mvh Cato
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
27. april 2012
8 dages skægvækst
Jeg har ikke fået barberet mig det sidste stykke tid, da jeg er kommet for sent i seng og har skullet vænne mig til at stå tidligt op.
Idag skulle det dog af (Rundt om Ribe Domkirke motionsløbet imorgen) :-D
Gillette Slim (7) med Derby Extra (1) ARKO stick Vulfix 2189 grisehår
Aqua Velva Musk AS
Holdt lige et varmt men ikke skoldende håndklæde på ansigtet 1 minuts tid inden barberingen (ingen bad som pre-shave idag)-
Jeg vil godt indrømme AS havde en smule bid idag, men det er kun hvad jeg vil forvente efter så mange dages vækst. Skraberen tog hårene uden nogle nævneværdige problemer.
Alt i alt en god barbering og det er dejligt igen at kunne føle luften på kinderne :-)
Hav en god weekend, d`herrer :-)
|
Cato Jürgensen
|
28. april 2012
Lørdag
Hardware Pils Rasur DE, med Feather (11). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip, 21 mm.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Top barbering som altid med MWF!
Mvh Cato
Sidst opdateret den 28. april 2012 kl. 15:50
|
Søren H. Møller
|
28. april 2012
Lørdag
@Cato: Jeg skal nok afsløre hvem/hvad/hvor mht. barberbladet - men først til rette tid. Dvs. dette blad skal lige løbe tør for æg og så skal jeg lige have lavet en kontrol med et nyt blad derefter, men straks det er gjort, afslører jeg "tricket" ;o)
No Name Silvertip Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (43) Ingram Shaving Cream Proraso Protective After Shave Cream
Rigtig go' lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Ole
|
28. april 2012
Søren @ Puha, du forstår godt nok at holde spændingen ved lige :P Jeg glæder mig i hvertfald, til at høre hvad det er der foregår :)
Lørdag:
Dog intet billede, men jeg er doven idag :P
Hardware: Muhle R89 - Astra ( 4 ) The Shaving Company - Silvertip Skål fra Tiger
Software: Ole Henriksen - On The Go Cleanser ( Preshave ) Geo F Trumper Skinfood - Lime ( Preshave ) Palmolive Shave Cream ( Er ikke så vild med duften, så den skal bare bruges + der skal ryddes lidt op i diverse produkter :P ) Proraso Protective After Shave Cream
Rigtig go' aften d'herre :) Nu skal der da nydes et par kolde øl, og ses lidt Speedway :)
Sidst opdateret den 28. april 2012 kl. 20:12
|