Cato Jürgensen
|
9. marts 2012
Fredag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE, med Feather. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm.
God weekend d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
10. marts 2012
Lørdag
Musik Bon Jovi - One Wild Night, Live 1985-2001
Hardware Proshave Scuttle Semogue 2011 LE, Finest Badger 2, #64 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (32)
Software RazoRock Mughetto di Bologna Myrsol Agua Balsamica Ferrari Red EDT
Hav en rigtig dejlig lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Grenberg
|
10. marts 2012
Lørdag:
Musik Paradise Lost - Faith divides Us death unites Us
Hardware Proshave scuttle Shavemac 23 mm silver tip kost Gillette Super speed 1959 Feather blad Software The Handmade Soap Co sæbe med troldnød Geo F Trumper Eurics sæbe Alu blok Aqua Velva aftershave The Handmade Soap Co mousturising cream
God lørdag til alle
Sidst opdateret den 10. marts 2012 kl. 14:13
|
Cato Jürgensen
|
10. marts 2012
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE med Feather. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood aftershave gel.
Rigtig god aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Ole
|
10. marts 2012
Søren @ Hehe, ja det kan da godt være, at kære Chuck Norris kommer forbi, og lige sparker ujævnhederne ud af dit blad :P 32 Det er jo helt latterligt :S
God Lørdag til jer alle :)
Sidst opdateret den 10. marts 2012 kl. 21:52
|
Grenberg
|
11. marts 2012
Søndag
Hardware Proshave scuttle Shavemac 23 mm silver tip kost Gillette Super speed 1959 Feather blad (12) Software The Handmade Soap Co sæbe med troldnød Truefitt and Hill 1805 crem Alublok Isvand til efter barberingen (altså til ansigtet) Truefitt and Hill 1805 Balsam The Handmade Soap Co mousturising cream
God søndag til alle :-)
Sidst opdateret den 11. marts 2012 kl. 11:12
|
Søren H. Møller
|
11. marts 2012
Søndag
Musik D.A.D. - Monster Philosophy
Hardware Bukhave Scuttle Restaureret Rubberset 2-band Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (33) ???
Software Nanny's Lemony Lime Shaving Soap Myrsol Agua De Limón Penhaligon's Blenheim Bouquet EDT
Rigtig go' søndag d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
11. marts 2012
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Feather All Stainless DE, med Derby Extra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Fortsat godt dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
12. marts 2012
Mandag
Musik D.A.D. - DIC.NII.LAN.DAFT.ERD.ARK
Hardware Proshave Scuttle Semogue Owners Club, kirsebærtræ Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (34)
Software Kappus Nautik Shaving Cream Pierre Cardin Bleu Marine Pour Lui After Shave Ferrari Passion EDT
Hav en rigtig god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
12. marts 2012
Mandag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE med Derby Extra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). TOBS Mr. Taylor barbeercreme. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Rigtig god aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
13. marts 2012
Tirsdag
Musik Anita Baker - Compositions
Hardware Bukhave Scuttle No Name Silvertip Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (35)
Software Proraso Shaving Cream Proraso After Shave Penhaligon's Esprit Du Roi EDT
rigtig go' dag :o)
Mvh. Søren
Sidst opdateret den 13. marts 2012 kl. 13:40
|
Cato Jürgensen
|
13. marts 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE, med Derby Extra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Fortsat god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
14. marts 2012
Onsdag
Musik Anita Baker - Compositions
Hardware Proshave Scuttle Vie-Long 14831M Gillette Tech med Derby Extra (36. og sidste barbering)
Software Culmak Shaving Soap Floïd Vigoroso After Shave Ferrari Red EDT
Så blev det enden for Derby bladet. Barberingen var ikke ukomfortabel som sådan for de tre første pas, men den var bestemt ikke ret tæt, det var tydeligt at mærke, at der ikke blev fjernet så mange hår som normalt. Det fjerde pas, mod hårets gro-retning, var mindre komfortabel, det var som om bladet hængte i og det gled heller ikke så godt over huden.
Men bladet har også gjort sin pligt vil jeg mene, og jeg overvejer om ikke det skal udstilles i en montre ;o)
Nu kommer den spændende del, selve testen, og det glæder jeg mig til at afprøve. Lige nu vil jeg ikke løfte sløret for, hvad det går ud på, andet end det kan måske hjælpe på økonomien.
Hav en rigtig god dag :o)
Mvh. Søren
|
Jens
|
14. marts 2012
Onsdag
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Truefitt & Hill Ultimate Comfort Preshave Oil Truefitt & Hill West Indian Limes barbercreme Alumblok Truefitt & Hill West Indian Limes aftershave balsam
Jeg er i gang med at arbejde mig igennem en T&H sample pack. Barbercremerne er såmænd gode og der er ingen af duftene, jeg decideret ikke kan lide. Trafalgar og Grafton er dog de bedste af dem, synes jeg. Freshman dufter nøjagtig ligesom Cool Water og 1805 er ligesom Acqua di Gio eller lignende. Spanish Leather minder mig også om et eller andet, jeg har prøvet før.
Mvh. Jens
|
Ole
|
14. marts 2012
Søren @ Hold da op, det var da også som om, at det aldrig ville få en ende :P Jeg er godt nok spændt på at høre om testen :)
Jens @ Det er nok mere Davidoff, som efterligner Truefitt & Hill, end omvendt :P Freshman blev udgivet i 1815 ;) Men ja, T&H laver nogle virkelig gode produkter, selv deres billige No.10 serie, er der ikke noget at pege fingre af :)
|