Søren H. Møller
|
24. februar 2012
Fredag
Musik Ella Fitzgerald
Hardware Bukhave Scuttle PenWorks Super Silvertip Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Software Nivea for Men Shaving Cream Floïd Blue After Shave Ferrari Red EDT
Mmm, Ella. Mmm lun skum. Mmm fløjlsbløde spidser. Det er en start på fredagen der vil noget :oD
Hav en fantastisk dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
24. februar 2012
Fredag
Hardware Mühle sæbeskål. Feather All Stainless DE med Derby Extra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Aftershave Gel.
Rigtig god weekend d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
25. februar 2012
Lørdag
Musik Ella Fitzgerald
Hardware Proshave Scuttle Vie-Long Professional no.2, white Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Software Proraso Pre-shave Cream, hvid Fitjar Fjellheim Shaving Soap Floïd The Genuine After Shave Ferrari Passion EDT
Hav en rigtig go' lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Grenberg
|
25. februar 2012
Lørdag:
Proshave scuttle Gillette Slim Ajustable (niveau 5) Nyt Feather blad Shavemac 23 mm silver tip
Ole Henriksen ansigts rens Geo F trumper skinfood, sandalwood (pre-shave) Geo F Trumper Rose barbercrem (lille prøve) Alu blok Truefitt and Hill Trafalger aftershave balsam
French press på kanden
Måndedens tætteste barbering wow har et gigantisk smil på. Bliver mere og mere glad for den Trafalger, den dufter himmelsk og dejlig frisk.
God lørdag til alle
Mvh
Grenberg
|
Cato Jürgensen
|
25. februar 2012
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE, med Derby Extra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God lørdag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Henrik Palshøj
|
26. februar 2012
Søndag
Hardware.
Proshave scuttle Pils skraber Feather blad (3) Simpsons Colonel Best Badger
Software Proraso pre shave cream MWF I Coloniali aftershave balm TOBS Mr. Taylor cologne
Endelig en BBS med Pils, nice
Der er intet foto, da jeg ikke har samme kunstneriske ånd som Søren og i har set alle produkterne før :)
God søndag gents
|
Søren H. Møller
|
26. februar 2012
Søndag
Musik Lisa Stansfield - Real Love
Hardware Bukhave Scuttle Semogue Caravela Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Software Valobra Crema di Sapone, menthol Myrsol Agua Balsamica Geo. F. Trumper Eucris EDT
Jeg står fuldstændig uforstående overfor det her - ligger planeterne på linje eller roterer Månen modsat? Jeg satte dette Derby blad i min skraber den 8. februar, og hvis jeg kan tælle rigtig, så var dagens barbering den 19. med dette blad. WTG og XTG var som sædvanlig men der var måske tendens til lidt ryk i ATG passet i dag, så det kan være, det er ved at give op, men det kæmper en brav kamp må man sige.
Hav en rigtig dejlig og afslappende søndag d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Grenberg
|
26. februar 2012
Søndag
Gillette Slim ajustable med Feather blad (niv 5) Shavemac silver tip kost
La Toja shavestick Alu blok La Toja aftershave balsam
Meget simpelt men en suveræn lækker barbering
@Søren om jeg begriber den holdbarhed, min egen rekord er 9 barberinger med Derby bladet men underligt nok har jeg selv gang i en hverdags skraber (Merkur 38C) med et Israelli blad i og det er oppe på 7 barberinger uden problemmer og fortsætter i næste uge, det blad er ellers et af de mindst holdbare jeg har prøvet.
Jeg vil mene at efter jeg er begyndt at skylde bladet og dupper det i håndklæde har jeg fået en forlænget levetid på omkring 80-100 %
God søndag til alle
MvH
Grenberg
|
Cato Jürgensen
|
26. februar 2012
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE, med Derby Extra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God søndag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
27. februar 2012
Mandag
Ikea skål Semogue 620 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
La Toja Shaving Soap La Toja After Shave Balm
Jeg håber, alle har fået en god start på ugen :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
27. februar 2012
Mandag
Dette er bare mit favorit setup! Behageligere barbering fås bare ikke. Den bedste barbersæbe og den bedst plejende aftershave. Det er ren luxus:o).
Fortsat god dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 27. februar 2012 kl. 19:26
|
Søren H. Møller
|
28. februar 2012
Tirsdag
Bukhave skål Semogue 820 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Ingram Shaving Cream Williams Ice Blue After Shave D.R. Harris Arlington Cologne
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Henrik Palshøj
|
28. februar 2012
Idag skulle der sættes trumf på! Det blev så Geo F. Trumper
Hardware Proshave scuttle ShaveMac 23mm silvertip Feather AS DE med Feather blad
GFT sandalwood Skin Food GFT sanaelwood shave cream GFT Astor aftershave
BBS med en god duft.. Fantastisk.
God aften Gents
|
Cato Jürgensen
|
28. februar 2012
Tirsdag
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 28. februar 2012 kl. 20:05
|
Søren H. Møller
|
29. februar 2012
Onsdag
Japansk Risskål Semogue 2040HD Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
T&H Sandalwood Shaving Cream T&H Sandalwood After Shave Balm
Hav en go' dag :o)
Mvh. Søren