Anmar
|
8. februar 2012
Onsdag
Ikea Skål Shavemac 23 mm Timor TTO med Timor Rustfrei Blad
Biotherm Homme - Cleansing Gel Proraso Preshave Cream - Aloe & Grøn Te Truefitt & Hill - Lavender Shaving Cream Proraso Aftershave - Liquid Cream Truefitt & Hill - Freshman Cologne Sample (Virkelig lækker, skal prøves). Matas Dagcreme (Fugtgivende).
God aften.
Anmar
|
Cato Jürgensen
|
8. februar 2012
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber med Feather blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Aftershave Gel.
Rigtig god aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Ole
|
8. februar 2012
Søren @ Det lyder da godt nok spændende :P Drillepind
|
Brose
|
9. februar 2012
Torsdag morgen:
Feather DE-skraber med Derby Extra
Bluebeards Revenge Preshave Oil Bluebeards Revenge Shavecream Bluebeards Revenge Post Shave Balm
Bluebeards Revenge Roll-on Escentric 01
Ha' en go' dag!
Mvh, Brose
|
Søren H. Møller
|
9. februar 2012
Torsdag
De produkter du har brugt Brose, ligner mere noget Cheminova kunne have produceret, end barberprodukter ;o)
Bukhave skål Vie-Long White Badger Silvertip Merkur 34G HD med Derby Extra
Nanny's The Herby One Floïd Suave After Shave Ferrari Passion EdT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Brose
|
9. februar 2012
Hehe.. du har ret Søren- en smule foruroligende med alle de dødningehoveder :-)
Vi har haft en udvikler til at pille lidt ved indtastningsfelterne på loginsinden - kan se at det også har slået igennem her på forumet når man svarer eller opretter nye indlæg, så I må lige bære over med det til i morgen :-)
Ha' en go' aften!
Mvh, Brose
|
Cato Jürgensen
|
9. februar 2012
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Feather All Stainless DE Skraber med Wilson Sword HD blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). TOBS St James Collection barbercreme. T&H Ultimate comfort aftershave balm.
Mvh Cato
|
Grenberg
|
10. februar 2012
Fredag:
Proshave skål Merkur34C med Israelli blad Edwin Jagger best badger kost
Truefitt and Hill No. 10 Pre-shave Nanny's silly soap lavendel Aqua velva aftershave DR. Harris mousturizer
Kører tema i februar med de to sæber jeg har fra Nanny's (ice n'slice og lavendel). jeg skiftes til at køre med en sæbe af gangen fra mandag til fredag og ugen efter skifter jeg til den anden og bytter så igen. Det er nogle rigtig gode sæber der dufter fantastisk, giver en lækker skum med gode glide egenskaber, må dog indrømme at jeg elsker duften af lavendel især på denne tid af året hvor man savner sommeren.
God fredag til alle
Mvh
Grenberg
|
Søren H. Møller
|
10. februar 2012
Fredag
@Grenberg Jeg giver dig fuldstændig ret, og nu er det heldigvis ikke sådan, at jeg SKAL vælge, men blev jeg sat overfor det skrækscenarie kun at måtte vælge én sæbe - så blev det helt sikkert en Nanny's :oD
Mit "tema" i dag var at genskabe min allerførste DE barbering med de ting/produkter som den indeholdt. Jeg var rigtig godt tilfreds dengang - og der er intet, der har ændret sig. Eneste forskel (ud fra hukommelsen) var, at dagens barbering foregik noget hurtigere :o)
Japansk Risskål Edwin Jagger Silvertip Merkur Futur med Derby Extra
Proraso Shaving Soap med aloe & grøn te Proraso Liquid Cream After Shave
Jeg håber, I får en rigtig god start på weekenden :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
10. februar 2012
Fredag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber med Derby blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). TOBS Mr. Taylor barbeercreme. T&H Ultimate comfort aftershave balm.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
11. februar 2012
Lørdag
Musik Tosca - Herbert von Karajan/Berliner Philharmoniker
Hardware Proshave Scuttle Semogue 830 Semogue 1305 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Software Nanny's Exotic Christian Dior Fahrenheit After Shave Christian Dior Fahrenheit EdT
Og frem kom det store smil, en virkelig dejlig og behagelig barbering til at starte lørdagen. Hvis så bare Liverpool kan tage point fra United, bliver det ikke bedre ;o)
Hav en god dag
Mvh. Søren
|
Jens
|
11. februar 2012
Lørdag
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Jojobaolie D. R. Harris barbersæbe lavendel Gillette Cool Wave aftershave
Jeg kan huske, at Cool Wave var en af de aftershaves, jeg brugte, dengang jeg var ung og dum og begyndte at barbere mine dun. ;-) Jeg kan desværre ikke huske hvilke andre jeg brugte dengang, men vil nok ikke købe den her igen, når jeg har brugt den. Den er ikke noget særligt, synes jeg.
Og så er jeg enig med Grenberg i, at Lavendel er en skøn duft. Om vinteren minder den én om sommeren og om sommeren føles den sval.
Mvh. Jens
Sidst opdateret den 11. februar 2012 kl. 20:39
|
Jens
|
11. februar 2012
Sidst opdateret den 11. februar 2012 kl. 20:40
|
Grenberg
|
11. februar 2012
Lørdag_
Proshave scuttle Gillette SuperSpeed 1958 Derby blad Shavemac kost SIlvertip
Geo F Trumper skinfood som pre-shave Musgo real barbercrem Alu blok Fluid aftershave DR Harris Mousturizer
Dagens barbering burde måske have været med rene engelske produkter da de røde djævle slog Liverpool (me like), beklager Søren men istedet blev det til nogle af favorit produkterne og hvor mnage engelsek spillere var på banen alligevel så.
Den Musgo crem er er og bliver en favorit, synes den dufter godt og giver en lækker crem, pre-shave er næsten fråds med den.
Der er altså et eller andet over en vintage skraber, synes faktisk at de Gillette vintage skrabere jeg har giver Merkur kamp til stregen.
God lørdag til alle
Mvh
Grenberg
|
Cato Jürgensen
|
11. februar 2012
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber, med Derby blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe, Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God weekend d´herre:o).
Mvh Cato
|