Cato Jürgensen
|
16. januar 2012
Mandag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber, med Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
17. januar 2012
Tirsdag
Musik Ennio Morricone - Movie Themes
Hardware Ikea glas skål Orso Pure Badger 4/8" Bright & Whittaker, Eastbourne
Software Williams Mug Soap Williams Ice Blue After Shave Geo. F. Trumper Eucris EdT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
17. januar 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber med Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God søndag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
18. januar 2012
Semogue 1305 Merkur 42C med Wilkinson blad Emalje kop
Williams Mug soap Aqua Velva Ice Blue
|
Søren H. Møller
|
18. januar 2012
Onsdag
Hej Cato,
din uge går godt nok hurtig - fra tirsdag til søndag på kun 9 linier ;o)
Nå, men jeg er kun nået til onsdag :oD
Musik The Bodyguard (OST)
Hardware Kop til barberkost Semogue 2000 5/8" Joseph Rodgers & Sons - Stockdales Matchless
Software Arko Shave Stick Proraso Liquid Cream After Shave Ferrari Black EdT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Jens
|
18. januar 2012
Onsdag (og tirsdag)
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Jojobaolie Musgo Real barbercreme Musgo Real aftershave "classic scent"
Mine første barberinger med Musgo Real og det skuffer bestemt ikke. Rigtig god barbering og aftershaven virker også god på huden.
Mvh. Jens
Sidst opdateret den 18. januar 2012 kl. 15:57
|
Henrik Palshøj
|
18. januar 2012
Onsdag den 18 januar
Proshave Scuttle Simpson Colonel X2L Best Badger Gillette knack Derby blad (5)
GFT skin food Sandelwood Tabac shaving soap J&E Atkinsons I Coloniali aftershave Balm TOOBS Mr. Taylor cologne.
En ret god barbering ;)
Håber i får en god aften.
Hilsen Henrik
|
Cato Jürgensen
|
18. januar 2012
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Feather All Stainless DE Skraber med Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Aftershave Gel.
He he, godt set Søren. Det gik vidst lidt for hurtigt med indtastningen igår;o).
Så fik jeg er Feather skraber tilføjet min samling:o). Uha, det har kriblet i fingrene længe, for at købe denne skraber. Nøj, den er fed! Den krævede lidt eksra tid idag, da jeg lige skulle vende mig til, at den skal føres i en lidt mere drastisk vinkel i forhold til mine andre skrabere. Den skal føres i ca. 45 graders vinkel kontra ca 30 grader, som jeg er vant til med mine andre skrabere. Slutresultatet sad dog lige i skabet:o). Glæder mig allerede til imorgen, når den skal i aktion igen.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 18. januar 2012 kl. 20:24
|
Søren H. Møller
|
19. januar 2012
Torsdag
Musik Candy Dulfer - Saxuality
Hardware Ikea skål Semogue 1460 6/8" Columbia Cutlery
Software Ingram shaving Cream Floïd Blue After Shave
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
19. januar 2012
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Feather All Stainless DE Skraber med Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Nanny's Silly Soap Lavender Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate comfort aftershave balm.
God aften d´herre:o)
Mvh Cato
|
Henrik Palshøj
|
20. januar 2012
Fredag
Tvunget fridag, og det skulle nydes.
Musik: Red Hot Chili Peppers, I'm with you
Proshave Scuttle Skraber: Feather DE Blad: Feather (2) Kost: Simpsons Colonel X2L
Pre shave: GFT Sandalwood Skin Food Shaving Cream: TOBS Mr. Taylor (virkelig lækker) Aftershave: Proraso Liquid Cream Duft.: TOBS Mr. Taylor Cologne.
God weekend gents.
|
Grenberg
|
20. januar 2012
Fredag:
Ugens bedste og tætteste barbering indtil videre
Proshave skål Merkur 34C Israelli blad Edwin Jagger best badger kost
Ole Henriksen ansigtsvask Geo F Trumper Skinfood, sandalwood Scottish shaving soap Alu blok Fluid aftershave splash DR Harris mousturizer med ingefær og lemon
Vil give Søren ret i at den Scottish sæbe skal have meget vand for at give en god skum, iøvrigt imponerende hvor lang tid en puck til 60 kr kan holde endnu et forslag til hvorfor man bør gå i gang med old school barbering. billige blade, sæber/cremer der holder langt bedre end dem man kan købte i de normale butikkerne og en bedre barbering.
Husker du/I iøvrigt at bruge koldt vand efter barbering ? det lukker porrene, formindsker røde knopper og strammer huden op. Evt hæld isterninger i vandet og lad en frotte' klud blive godt kold, det er sagen.
Mvh
Grenberg
|
Søren H. Møller
|
20. januar 2012
Fredag
Det er nu dejligt med en forlænget forlænget weekend, skal først på arbejde igen på tirsdag, det er noget der dur :oD
Musik Diana Krall - The Very Best Of Diana Krall
Hadware Japanese Rice Bowl Semogue 1305 Semogue 1800 6/8" John Clarke & Son
Software Erasmic Shave Stick Erasmic Shaving Cream Proraso After Shave T&H Freshman Cologne
Der er "low cost" tema på B&B i denne uge, og selv om grejet er billigt, så kan man sagtens stadig få en luksus-barbering.
Go' weekend :o)
Mvh. Søren
|
Grenberg
|
20. januar 2012
Søren hvordan bruger du både shavestick og crem ? bruger du ikke stick direkte i ansigtet ?
Mvh
Grenberg
|
Cato Jürgensen
|
20. januar 2012
fredag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber med Feather Barberblad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Aftershave Gel. Truefitt and Hill Sandalwood cologne (vareprøve)
God weekend d´herre:o)
Mvh Cato
Sidst opdateret den 20. januar 2012 kl. 17:01
|