Cato Jürgensen
|
2. februar 2012
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Feather All Stainless DE Skraber, med Feather blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe, Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
3. februar 2012
Fredag
Bukhave skål Ever-Ready 79 Gillette Single Ring med 7 o'clock SharpEdge
Williams Mug Soap Williams Ice Blue After Shave T&H Freshman Cologne
Jeg vil pudse glorien og lette lidt på samvittigheden ved at donere en barberkost til den store Danmarks indsamling - dvs. hvad der svarer til prisen på en barberkost.
Rigtig go' fredag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
3. februar 2012
Fredag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber med Feather blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Aftershave Gel.
Rigtig god weekend d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
4. februar 2012
Lørdag
Musik Texas - The Hush
Hardware Proshave Scuttle Goldpunkt grisehår 5/8 Zepp
Software Kappus Nautik barbercreme Floïd Blue After Shave Ferrari Red EdT
Hav en fantastisk lørdag d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
4. februar 2012
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Feather All Stainless DE Skraber med Derby blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Aftershave Gel.
Tænkte at der skulle eksperimenteres lidt idag:o). Nu har jeg hørt som meget om det såkaldte superlather/uberlather, så nu måtte jeg prøve det. Jeg elsker duften af Sandalwood, så det skulle der med sikkerhed med i min kombination. Der ud over fald valget på min Proraso sæbe. Yderligere tilføjede jeg et par dråber glyserin, for at gøre det ekstra lækkert. Var lidt skeptisk, men prøves skulle det. Jeg blev vildt overrasket over det skum, jeg fik ud af det. Nøj, det var lækkert!!! Det er ikke sidste gang, jeg laver denne sammensætning. Det giver ultimaltiv det lækreste og bedst beskyttende skum, jeg endnu har oplevet. Ren luxus. Bedre kan en weekend ikke skydes igang:o).
Rigtig god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Grenberg
|
4. februar 2012
Lørdag eftermiddag
Proshaveskål Shavemac kost 23 mm Silvertip Gillette Fatboy med nyt Israelli blad
Ole Henriksen on to go cleanser überlather bestående af (Mitchells sæbe, Truefitt and Hill sandalwood cream samt et par dråber Geo F Trumper sandalwood skinfood) Alu blok Proraso aftershave balsam DR Harris ginger and lemon mousturizer Geo F Trumper Curzon cologne
Sikke en konge barbering, den bedste i mange måneder, hold da fest sådan en überlather kan anbefales. Har et gigantisk smil på lige nu :-)
God weekend til alle
Mvh
Grenberg
|
Søren H. Møller
|
5. februar 2012
Søndag
Musik Tina Turner - Simply The Best
Hardware Bukhave Scuttle #5 Silvertip 6/8" Joseph Allen & Sons - NON XLL SRD Lærred/Læder Strop (69/75)
Software D.R. Harris Arlington Shaving Soap D.R. Harris Arlington Aftershave Milk D.R. Harris Arlington Cologne
Hav en rigtig go' søndag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
5. februar 2012
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Feather All Stainless DE Skraber med Derby blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea Taylor Of Old Bond Street Sandalwood Aftershave Gel.
Rigtig god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
6. februar 2012
Mandag
Musik Tina Turner - What's Love Got To Do With It
Hardware Bukhave Scuttle Semogue Owners Club 2-band 7/8" Korff & Honsberg - Dos Angelitos
Software Nanny's Lemony Lime w/ Goatmilk Proraso Liquid Cream After Shave Ferrari Black EdT
Hav en rigtig go' mandag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
6. februar 2012
Mandag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber, med Derby blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe, Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
7. februar 2012
Tirsdag
Japansk Risskål Semogue 1800 Mühle R101 (2010) med Feather
Tabac Shaving Soap Tabac After Shave Lotion
Hav en god tirsdag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
7. februar 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Mühle R89 DE Skraber, med Derby blad. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
8. februar 2012
Onsdag
Ikea Glasskål Vie-Long 13061 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Palmolive Classic Shave Cream Nivea for Men Replenishing After Shave Balm T&H Spanish Leather Cologne
Jeg har modtaget en lille udfordring fra hr. Brose, hvilket betyder, at jeg i den kommende tid låser mig fast på bladet. Resultatet vil komme engang i fremtiden, men det er umuligt at sige præcist hvornår ;o)
Mvh. Søren
|
Ole
|
8. februar 2012
Søren @ Hvad mener du helt præcist, med: " Låser mig fast på bladet. " ?
|
Søren H. Møller
|
8. februar 2012
At jeg kommer til at bruge Derby bladet til udfodringen.
Normalt skifter jeg mærke mellem hver barbering, men da udfordringen er af en special karakter, bliver det Derby hver dag indtil resultatet er i hus.
Jeg løfter ikke sløret, før jeg har resultatet ;o)
Mvh. Søren
|