Carsten
|
1. april 2012
Sv:
Fejl - beklager.
Sidst opdateret den 1. april 2012 kl. 19:06
|
Carsten
|
1. april 2012
@Cato
Kan du ikke prøve at beskrive din oplevelse af Pils skraberen i forhold til dine andre DE-skrabere.
Tak.
Hilsen Carsten
|
Ole
|
1. april 2012
Esben @ Det var så lidt :) Og ja, det kan godt nok være en dyr affære :P
Sidst opdateret den 1. april 2012 kl. 22:52
|
Cato Jürgensen
|
2. april 2012
Carsten@ Jeg skriver snart en anmeldelse/mine oplevelser af skraberen her på forum. Hvis du kan vente 1-2 uger endnu, så lover jeg dig, at alle mine oplevelser med skraberen vil ligge til offentlig skue:o).
|
Cato Jürgensen
|
2. april 2012
Mandag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Fortsat god dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Claus Olesen
|
2. april 2012
Mandag
@Cato - Okay, så bukkede jeg under og har nu bestilt Trumpers Sandalwood Skin Food. Overvejede at købe 500 ml udgaven til ca. dobbelt pris af 200 ml udgaven, men besluttede at bruge pengene på Mühles nyeste syntetiske barberkost i stedet for (Silvertip Fibre Black - 31 K 256). Så jeg glæder mig til, at prøve 2 nye produkter af snart. :-) Ville egentlig have købt dem fra Barberen i Silkeborg, men kunne ikke gennemføre betalingen på hans side (?!?), så måtte bestille begge dele udenlands fra og sparede så også lige en små 30 kr. samtidigt. ;-) De er blevet sendt i dag, så håber snart de dukker op herhjemme.
Keramisk skål fra Bilka Mühle R89 DE skraber (Gillette Platinum blade) Men-Ü Premier Shaving Brush (syntetisk) Bloc Osma Alum blok
Proraso Preshave - Aloe & Green Tea The Body Shop Maca Root Shave Cream Proraso Aftershave - Liquid cream Nivea Sensitive Face Care Moisture Cream
|
Cato Jürgensen
|
3. april 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Claus@ Håber at du bliver glad for Skin Food:o). Jeg vil nemlig ikke undvære det for guld. Lad os høre dine erfaringer når du får det prøvet af:o). Hvor har du fundet den i 500 ml? Jeg har aldrig prøvet en syntetisk kost. Bliver spændende at høre hvor god den er til at fremstille barberskum med:o).
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 3. april 2012 kl. 12:27
|
Claus Olesen
|
3. april 2012
@Cato Min nuværende syntetiske barberkost er super god til at producere skum, hvilket de vist også har haft ry for at være i lang tid. Den nye jeg får hjem er så lavet med en endnu nyere teknologi og skulle være ret tæt på de bedste badger kvaliteter. Har vedlagt et billede af fætteren (nej, har ikke fået den endnu). Jeg fandt 500 ml udgaven på Amazon.co.uk (bliver solgt af en anden barberingsside). £36 + £9,50 i forsendelse.
Sidst opdateret den 3. april 2012 kl. 16:25
|
Søren H. Møller
|
3. april 2012
Søndag
Ikea skål Semogue Owners Club Semogue 1800 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Palmolive Classic Shaving Cream Williams Ice Blue After Shave
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
3. april 2012
Mandag
Ikea skål Semogue Owners Club 2-band, asketræ Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Nanny's Citrus Zinger Floïd Suave After Shave
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
3. april 2012
Tirsdag
Ikea skål Vie-Long 14831M Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra
Nanny's Rose Geranium Proraso Protective After Shave Cream
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
4. april 2012
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE med Derby Exstra. Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som preshave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood aftershave gel.
Claus@ Takker for info:o). Så håber jeg at du bliver glad for dine nye produkter.
Rigtig god dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 4. april 2012 kl. 14:18
|
Søren H. Møller
|
4. april 2012
Onsdag
Ikea skål Semogue 1438 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (21)
Erasmic Shaving Cream Williams Ice Blue After Shave T&H Freshman Cologne
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Claus Olesen
|
4. april 2012
Gårsdagens barbering... Tænkte jeg ville lave lidt sjov med billedet, så jeg lavede en slags sammenligning. Kvaliteten er desværre ikke den bedste, da jeg ikke havde fået kameraet i min telefon sat på den højeste kvalitet... D'oh!
@Cato Nu har jeg fået Skin Food i huset, hvad er din normale fremgangsmåde med det?
|
Cato Jürgensen
|
4. april 2012
Claus@ Fed ide med billedet:o).
Det er egentligt meget enkelt. 1:Tag et godt varmt bad. 2: Hold dit ansigt og hals godt fugtigt efter badet. 3: 1-2 minutter før at du vil påføre dit skum kommer du godt med varmt vand i ansigtet. Tag hvad der svarer til ca. en 1-2 kr størrelse/mængde Skin Food i hænderne. Det plejer at passe med 3-4 dråber hos mig. Masser denne mængde godt ind i de våde stubbe. Afslutteligt plejer jeg af køre mine hænder over skæget en gang, imod gro retningen, for at rejse skæget bedst muligt. 4: 1-2 minutter efter sæber du dig ind og så er det tid til barbering:o).
Det er min daglige rutine:o).
|