Cato Jürgensen
|
27. april 2013
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (8). Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - grøn te og havre-ekstrakt. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 27. april 2013 kl. 13:20
|
Søren H. Møller
|
28. april 2013
Søndag
Bukhave Scuttle Semogue Owners Club 2-band, kirsebærtræ 7/8" Korff & Honsberg - Dos Angelitos
Penhaligon's Blenheim Bouquet Shaving Cream Myrsol Agua De Limón Penhaligon's Blenheim Bouquet EDT
Hav en dejlig afslappende søndag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
29. april 2013
Mandag
Ikea skål Semogue 750 Gillette Aristocrat med Derby Extra
Florena Privileg Rasiercreme Williams Ice Blue AS Ferrari Black EDT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
30. april 2013
Tirsdag
Kop til barberkost Semogue 610 Gillette Tech med Derby Extra
La Toja stick La Toja ASB
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
1. maj 2013
Onsdag
Ikea glas skål ItalianBarber 2012 LE Rotbart #15 med Derby Extra
Florena Privileg Rasiercreme Proraso Liquid Cream AS T&H Freshman Cologne
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
1. maj 2013
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (9). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Pre shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Lemon & Lime. Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Aftershave).
God aften d´herre :o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
2. maj 2013
Torsdag
Horn skål The ShaveNook 2012 LE Gillette Super Speed med Lord SS
Florena Privileg Rasiercreme Proraso AS Ferrari Passion EDT
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
3. maj 2013
Fredag
Spansk skål Semogue 2000 Gillette Old Type med Feather
Florena Privileg Rasiercreme Nivea Sensitive ASB Boss Bottled EDT
Go' weekend :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
4. maj 2013
Lørdag
Proshave Scuttle Semogue 750 6/8" No Name Solingen
T&H Luxury Shaving Soap Myrsol Agua De Limón Scottish Fine Soaps Classic EDT
Hav en fantastisk lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
5. maj 2013
Søndag
Bukhave Scuttle Semogue 830 6/8" Joh. Engström
Erasmic Shaving Soap Floïd Vigoroso T&H Spanish Leather
Hav en dejlig afslappende søndag :o)
Mvh. Søren
|
Martin Petersen
|
5. maj 2013
Lørdag
Gårdsdagens barbering.
~ Pils Rasur skraber ~ Pils Rasur kost
~ D.R. Harris Arlington cream ~ D.R. Harris Arlington ASS ~ D.R. Harris Arlington AS milk
Mvh
|
Cato Jürgensen
|
5. maj 2013
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (10). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Pre shave). Geo F. Trumper West Indian Limes barbercreme. Truefitt and Hill West Indian Limes aftershave balm.
God aften d´herre :o).
Mvh Cato
|
tmk
|
6. maj 2013
Mandag Morgen
Søstrene Grene skål Merkur 37c Dovo pure badger
Trumper limes skinfood (preshave) Mitchells Wool Fat Taylor alum blok Trumper limes skinfood (as)
T&H spanish leather cologne
Havde et par dages skægvækst der skulle af her til morgen, og det er en ren fornøjelse at opleve, hvor meget 37'eren får af på et wtg pas. Jeg lurer efterhånden lidt på at anskaffe en Mühle 41, der efter nogens opfattelse er endnu mere aggressiv end Merkur 37.
God dag, mvh Torben
|
Søren H. Møller
|
6. maj 2013
Mandag
Ikea skål No Name Boar 6/8" Thiers-Issard
Florena Privileg Rasiercreme Floïd The Genuine AS Ferrari Passion EDT
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
6. maj 2013
@Torben:
Jeg har ikke prøvet en 37C endnu, men kan sige, at R41'eren med det nye hoved er den mest aggressive DE, jeg endnu har prøvet.
Min helt personlige mening er, at den på ingen måde er bedre end andre skrabere. Jeg har testet den overfor en Fat Handled Tech, begge med et friskt Feather blad og barbering af hver sin halvdel af ansigtet (så skummet var ens og ikke en faktor). Slutresultatet var fuldkomment ens, og selv de enkelte pas var ens. Eneste forskel var, at jeg bagefter kunne mærke den side som R41'eren havde barberet (ikke irritation), mens der intet var at mærke på den side som Tech'en havde barberet.
Men jeg ved også, at der er mange, der er rigtig glade for R41 - den bliver bare aldrig en favorit i min optik.
Mvh. Søren
|