Søren H. Møller
|
29. maj 2013
Tak - jeg er også meget glad for den :o)
Det var en ide der opstod, efter jeg havde set et par 7-dages sæt af rageknive. Jeg tænkte: hvorfor ikke gøre det samme med en DE skraber? Så efter jeg fandt ud af hvilken skraber, der er min absolutte favorit, har jeg stille og roligt fået købt mine syv styk - ok jeg har 11 p.t., men hvem tæller i farten? ;o)
Det tog lidt længere tid, at få opbevaringen på plads, da jeg gerne ville have en kasse/æske i nogle dimensioner, der kunne præsentere skraberne på en pæn måde. Med hjælp fra en butik hvor jeg tit kom (portvin), fik jeg et par pæne cigarkasser - det eneste jeg skulle gøre, var at vente på de fik solgt cigarerne.
Jeg har en anden kasse i andre dimensioner, som er tiltænkt nogle af de rageknive, der ikke har en æske.
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
29. maj 2013
Onsdag
Bukhave skål Semogue 1305 Gillette Tech med Feather
Florena Privileg Rasiercreme Nivea Sensitive ASB Penhaligon's Blenheim Bouquet EDT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Ole
|
30. maj 2013
Søren @ Helt klart en plan med klasse, og resultatet er i hvertfald lækkert at se på :)
Har du selv beskåret skummet?
Jeg ser frem til ragekniv udgaven :)
Sidst opdateret den 30. maj 2013 kl. 00:21
|
Søren H. Møller
|
30. maj 2013
Mht. til skummet - ja.
Det er den type der bruges i tekniske kufferter, og det fås i en del tykkelser. Jeg har valgt 10 mm og brugt 1 lag som bund og derpå 1 lag hvor der er skåret ud til skraberne. Det var den eneste mulighed, da jeg kun har en hobbykniv og skalpel at gøre godt med. Det ville nok se bedre ud, hvis man kunne skære hulrummet af en blok, men det kræver vist noget andet udstyr.
Og jeg har i hvert fald skum nok til mange kasser, for det kommer som en plade på 120x205 cm :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
30. maj 2013
Torsdag
Ikea glas skål Semogue 1800 Gillette Tech med 7 o'clock SharpEdge
Florena Privileg Rasiercreme Myrsol Balsamica Boss Bottled EDT
For de der ikke ved det, så gæster P!nk Danmark i aften på hendes 'Truth About Love Tour' - og jeg er en af de heldige med en billet :oD
Hav en rigtig god dag :o)
Mvh. Søren
|
Ole
|
30. maj 2013
Søren @ Ja så ser der da ikke lige ud til, at du kommer til at mangle skum :P
|
Cato Jürgensen
|
30. maj 2013
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (4). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Pre shave). Geo F. Trumper West Indian Limes barbercreme. Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Aftershave).
God aften d´herre :o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 30. maj 2013 kl. 22:17
|
tmk
|
31. maj 2013
Fredag Morgen
Søstrene Grene skål Merkur 37c med Derby Dovo pure badger
Trumper limes skinfood preshave Tabac sæbe Taylor alum blok T&H ultimate comfort ASB
T&H Freshman cologne
Bliver mere og mere glad for T&H ASB'en. Min teknik er ikke helt ufejlbarlig endnu, og jeg oplever ind imellem irriation med andre ASB'er, men ikke med T&Hs. Den kan godt anbefales, selv om jeg synes at den dufter en smule fælt når den lige kommer ud af tuben.
God weekend, mvh Torben
|
Søren H. Møller
|
31. maj 2013
Fredag
Horn skål Semogue 750 Gillette Tech med Derby Extra
Florena Privileg Rasiercreme Castle Forbes Lime ASB Ferrari Black EDT
Go' weekend :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
1. juni 2013
Lørdag
Proshave Scuttle No Name 2-band med benhåndtag Gillette Tech med Feather
Nanny's Exotic SHM's Soothing ASL Ferrari Red EDT
Go' lørdag
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
2. juni 2013
Søndag
Bukhave Scuttle PenWorks SuperSilvertip Gillette Tech med Derby Extra
Nanny's Rose Geranium Floïd Vigoroso AS Ferrari Passion EDT
Hav en dejlig afslappende søndag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
2. juni 2013
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (5). Dovo Barberkost, Mat Alu, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - grøn te og havre-ekstrakt. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
3. juni 2013
Mandag
Japansk risskål B&B 2012 LE Gillette Super Speed med 7 o'clock Sharp Edge
Palmolive Classic Shave Soap Palmolive Classic Shave Cream Myrsol Agua De Limón Scottish Fine soaps Classic EDT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
4. juni 2013
Tirsdag
Spansk skål Culmak 50 7/8" Reiza Kai
Palmolive Classic Shaving Cream Proraso Liquid Cream AS Boss Bottled EDT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|