Søren H. Møller
|
28. marts 2013
@Ib: Mange tak - og du har helt ret, det er Vesterhavet, og så er det jo nemt at tage billeder der tager sig godt ud :o)
@Ole: Jeg kan ikke rigtig beslutte mig. De giver en meget komfortabel barbering, men de virker ikke helt så skarpe som f.eks. Derby Extra eller Gillette 7 o'clock.
|
Ole
|
31. marts 2013
Søren @ Ja så er det jo med lidt blandede følelser :)
|
Søren H. Møller
|
31. marts 2013
Fredag
Horn skål Semogue 1800 Gillette Tech med Dorco
Proraso Shaving Cream Nivea Replenishing ASB Ferrari Black EDT
Sidst opdateret den 31. marts 2013 kl. 14:34
|
Søren H. Møller
|
31. marts 2013
Lørdag
Horn skål No Name Silvertip Gillette Tech med Dorco
Proraso Shaving Cream Proraso Liquid Cream AS Ferrari Red EDT
Sidst opdateret den 31. marts 2013 kl. 14:33
|
Søren H. Møller
|
31. marts 2013
Søndag
Horn skål Semogue Owners Club 2-band 6/8" Le Grelot
Penhaligon's Blenheim Bouquet Shaving Cream Nivea Replenishing ASB Penhaligon's Blenheim Bouquet EDT
Hav en god aften :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
31. marts 2013
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (12). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Pre shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Lemon & Lime. Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Aftershave).
God aften d´herre :o).
Mvh Cato
|
Ib Keller
|
3. april 2013
Tirsdag
Netto skål Muhle fine badger barberkost EJ DE 89 med Gilette 7o'clock barberblad.
Gro F Trumper West Indian Lime skin food (som preshave) Gro F Trumper West Indian Lime barbercreme Taylor Alum bloc Gro F Trumper West Indian Lime Skin food som aftershave+ Castel forbes Lime ASB.
Mvh Ib
|
Cato Jürgensen
|
4. april 2013
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (1). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Pre shave). Geo F. Trumper West Indian Limes barbercreme. Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Aftershave).
God aften d´herre :o).
Mvh Cato
|
tmk
|
4. april 2013
Torsdag Morgen
Søstrene Grene skål Merkur 37c med Derby blad Dovo Pure badger
Trumper Limes skinfood preshave Mitchells wool fat sæbe Taylor alum blok Trumper Limes skinfood aftershave
Tror at jeg er ved at lure den rigtige teknik med Merkur 37c slant bar. Vinkel og tryk skal 'blot' vælges med omhu, lidt større omhu end med closed comb razors. Tak til Ole for kommentarer.
God dag, mvh Torben
|
Ronni Plindstrup
|
5. april 2013
Klar til start
Dovo Sollingen barberkniv Dovo læderstrop Dovo Læderfedt
Parker Classic Mango Wood Shaving Sæbeskål Parker Sandalwood and Shea Butter barbersæbe Men-Ü Barberkost Baxter of California After Shave Balm
Det er første gang jeg kaster mig ud i andet end Gillette.
Det er super fedt og super svært. Men øvelse gør mester - håber jeg.
|
Ole
|
5. april 2013
Ronni @ Velkommen til, og rart at se, at flere og flere skifter over, til sand håndværk :)
|
tmk
|
6. april 2013
Fredag aften
Sostrene grene skaal Merkur 37c med derby Dovo pure badger
Trumper sandalwood skin food preshave Tabac saebe Taylor alum blok Trumper sandalwood skin food
@ronni: modigt at gaa direkte fra Gillette til en straight! Overvejer selv at tage springet til en straight, men mangler det sidste mod.
Mvh torben
Sidst opdateret den 6. april 2013 kl. 14:21
|
Søren H. Møller
|
6. april 2013
Lørdag
Proshave Scuttle Rudy Vey 2-band D01 Mühle R101 med Dorco
Proraso Shaving Cream Floïd Suave Aftershave Ferrari Passion EDT
Go' lørdag :o)
|
Cato Jürgensen
|
7. april 2013
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (2). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood aftershave gel.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
7. april 2013
Søndag
Bukhave Scuttle Edwin Jagger Silvertip 6/8" George Johan
Proraso Shaving Cream Myrsol Balsamica Penhaligon's Esprit Du Roi EDT
Hav en god søndag :o)
Mvh. Søren
|