Jens
|
25. maj 2012
Fredag
Iittala skål Merkur 34C med Asta Superior Platinum Tweezerman Deluxe kost
Truefitt & Hill Ultimate Comfort Preshave Oil Taylor of Old Bond Street Sensitive barbercreme Taylor of Old Bond Street Shaving Shop aftershave
Det var den sidste af TOBS barbercremeprøverne, og selv om barberingerne blev bedre, så er jeg alligevel ikke helt blevet gode venner med det mærke. Jeg kan jo ellers se, at der er mange, der er glade for det. Men det kan da være, at jeg køber en tube på et senere tidspunkt og giver det en chance mere. Jeg synes bedst om Mr. Taylor duften og også Eton, som minder mig lidt om T&H Trafalgar.
Jeg har heller ikke fundet ud af, om jeg bedst kan lide Astra eller Feather. Der må flere test til i "laboratoriet". :-)
Grenberg: Det er fordelen ved at være single: Ingen protester over ens barberingsexcesser! ;-)
Mvh. Jens
Sidst opdateret den 25. maj 2012 kl. 21:55
|
Søren H. Møller
|
26. maj 2012
Lørdag
Proshave Scuttle Vie-Long Professional #2 Gillette Tech med Derby Extra (65)
Cyril R. Salter Shaving Soap Floïd Vigoroso After Shave Dolce & Gabbana The One EDT
Med den vejrudsigt så tror jeg, at det vil være en god ide, at blæse støvet af Ducati'en og skræmme nogle gamle damer ;o)
Go' lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
26. maj 2012
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, Wilkinson Sword HD (8). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, St James Collection. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God Aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
27. maj 2012
Søndag
Bukhave Scuttle B&B 2012LE D01 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (66) Geo. F. Trumper Eucris Shaving Soap Proraso After Shave Geo. F. Trumper Eucris EDT
Jeg troede at bladet "døde" i går, men for nu at være på den sikre side fik det lige en chance i dag. Ingen problemer, så godt som en BBS, havde jeg lavet touch-up havde den været hjemme, men det sprang jeg over i dag. En ting har jeg fundet ud af; når bladet er godt brugt, er det ret vigtigt at bruge en sæbe/creme, der er glat/fedtet.
Hav en dejlig afslappende søndag, d'herrer :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
27. maj 2012
Søndag
Hardware Pils Rasur DE, Wilkinson Sword HD (9). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Cato Jürgensen
|
28. maj 2012
Maandag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, Wilkinson Sword HD (10). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Mr. Taylor. Taylor Of Old Bond Street Mr. Taylor Aftershave Balm.
Fortsat god aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
28. maj 2012
Mandag
Proshave Scuttle Semogue 2011 LE 6/8" J.H. Potter's NON-XL
D.R. Harris Arlington Shaving Soap D.R. Harris Arlington Aftershave Milk D.R. Harris Arlington Cologne
Bedre sent end aldrig ;o)
Mvh. Søren
|
CHSeifert
|
29. maj 2012
Tirsdag Morgen Shave
Kaffe: Ili
Musik: Kanye West - Late Registration
1. pass FaceLathering Skraber: Mühle R41 Grande DE Blad: Red Israeli Personna Børste: Simpssons The Duke 2 Best Badger Barber Creme: Castle Forbes Lavendel
2. pass Bowl Lathering Bowl: Muhle Sort Porcelæn Skraber: Feather AS-1 DE DE Blad: Feather HI SP Børste: Kent BLK8 Silvertip Badger Barber Creme: Castle Forbes Lime + Musgo Real mix
After Shave: Musgo Real Balm Eau De Toilette: Armani Code
Ha' en fortræffelig dag Gents :)
|
Søren H. Møller
|
29. maj 2012
Tirsdag
Ikea skål Semogue 1438 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (67)
Nanny's Rose Geranium Proraso Soothing After Shave Balm Ferrari Passion EDT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Jens
|
29. maj 2012
Tirsdag
Iittala skål Merkur 34C med Featherblad Tweezerman Deluxe kost
Truefitt & Hill Ultimate Comfort Preshave Oil D. R. Harris barbersæbe lavendel Alumblok D. R. Harris Arlington Aftershave Milk
Den sæbe får man ikke bund i lige foreløbig. Den er nu god, men det er lidt ekstra arbejde at få ladet kosten godt på den, så den slags hårde sæber er ikke just min favorit. Jeg køber nok ikke sådan nogen igen.
Mvh. Jens
Sidst opdateret den 29. maj 2012 kl. 18:46
|
Cato Jürgensen
|
29. maj 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Gillette 7 O'Clock. Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
29. maj 2012
Gillette Slim (7) Wilkinson Sword Saloon pack blad (2) Semogue 1305
Musgo Real creme Aqua Velva Musk AS
|
Søren H. Møller
|
30. maj 2012
Onsdag
Japansk risskål Semogue 1520 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (68) Williams Mug Soap Williams Ice Blue After Shave T&H Freshman Cologne
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Andreas Skjæmt Andersen
|
30. maj 2012
http://www.youtube.com/watch?v=gk8N... (Jeg hørte albummet mens jeg tog bad og barberede mig, men teksten i denne stod lidt ud. Det er velfortjent den er blevet titlen på albummet, for teksten er ganske anstændigt skrevet) :-)
Skånsom barbering idag.
Gillette Slim (6) Wilkinson Sword Saloon blad (3) Semogue 1305
Mitchells wool fat barbersæbe Old Spice AS
Now it`s off to church :-)
Sidst opdateret den 30. maj 2012 kl. 16:47
|
Cato Jürgensen
|
30. maj 2012
Onsdag
Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Gillette 7 O'Clock. Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood aftershave gel.
Rigtig god aften d´herre:o).
Mvh Cato
|