Grenberg
|
31. maj 2012
Hej Cato
Nyder dit set-up ren feinschmecker produkter, glæder mig til den dag min bankdame giver grønt lys for den kost og skraber, ser virklig godt ud.
Hvad synes du om TOBS sandalwood i forhold til GFT og T&H ?
Mvh
Grenberg
|
Søren H. Møller
|
31. maj 2012
Torsdag
Bukhave skål Semogue Owners Club, kirsebærtræ Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (69) Valobra, menthol Floïd The Genuine After Shave Ferrari Passion EDT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
Sidst opdateret den 31. maj 2012 kl. 15:57
|
Cato Jürgensen
|
31. maj 2012
Torsdag
Hardware Pils Rasur DE, med Gillette 7 O'Clock. Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Hej Grenberg. Jeg kan ikke lægge skjul på min glæde over dette sæt. Det er i min optik det fedeste sæt der kan købes for penge. Glæd dig til den dag, at dine mønter er der til:o). Det kan varmt anbefales!
Jeg er personligt gladest for TOBS Sandalwood aftershave. Min hud er på halsen er ikke helt begejstet for T&H Sandalwood aftershave. GFT`s aftershave har jeg ikke prøvet, så kan desværre ikke udtale mig om den. Jeg ved ikke om at, GFT laver en Sandalwood aftershave balm? Jeg har endnu ikke prøvet mine Sandalwood barbercreme prøver fra T&H og GFT. De skal snart prøves og så skal jeg nok give min mening om disse til kende:o).
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 31. maj 2012 kl. 22:20
|
Søren H. Møller
|
1. juni 2012
Fredag
Vie-Long 13800, hestehår Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (70)
Speick Shave Stick Speick Aftershave Balm Geo. F. Trumper Eucris EDT
Go' weekend :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
2. juni 2012
Lørdag
Proshave Scuttle Omega 10005 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (71) Valobra Shaving Cream, mandel Myrsol Agua De Limón Ferrari Black EDT
Go' lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
2. juni 2012
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Gillette 7 O'Clock. Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, St James Collection. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God lørdag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Brose
|
2. juni 2012
Lørdag
Tester nye produkter :-)
Merkur Rejseskraber med Derby Extra.
Proraso Rød Barberskum m. Shea butter og Sandeltræsolie. Proraso Liquid Cream After Shave m. Grøn Te og havre
Fortsat go' weekend til alle!
Mvh, Brose
|
Søren H. Møller
|
3. juni 2012
Søndag
Bukhave Scuttle Semogue 820, 1305, 1520 og 1800 Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (72) Tabac Shaving Soap Tabac After Shave Lotion
Hav en dejlig afslappende søndag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
3. juni 2012
Søndag
Brose@ Glæder mig til at prøve Proraso´s nye produkter:o). Kommer Sandalwood udgaven kun som skum på dåse? Det vil være kedeligt/uinteresssant for mig;o).
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Gillette 7 O'Clock. Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 3. juni 2012 kl. 20:54
|
Claus Olesen
|
4. juni 2012
@Cato Den røde Proraso (Sandalwood) kommer som dåseskum og som creme. Den hvide (grøn te og havre) som pre-shave, sæbe, dåseskum og aftershave. Den blå (aloe vera & e-vitamin) som dåseskum og aftershave. Den grønne som pre-shave, sæbe, creme, dåseskum og aftershave.
Sidst opdateret den 4. juni 2012 kl. 00:57
|
Claus Olesen
|
4. juni 2012
Og et billede af de andre produkter.
Det kan iøvrigt tilføjes, at ifølge dem der har fået fat i de nye produkter, så er den nye hvide aftershave IKKE den samme type, som den gamle AS balm, men mere et produkt i samme linie, som resten af de hvide produkter (også duftmæssigt).
Sidst opdateret den 4. juni 2012 kl. 01:02
|
Søren H. Møller
|
4. juni 2012
Mandag
Proshave Scuttle Omega 11137 og Semogue Owners Club Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (73) Kent Shaving Soap Scottish Fine Soaps Classic ASB Scottish Fine Soaps Classic EDT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
4. juni 2012
Mandag
Hardware Pils Rasur DE, med Gillette 7 O'Clock. Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Claus@ Ok, tak for info:o).
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 4. juni 2012 kl. 18:10
|
Søren H. Møller
|
5. juni 2012
Tirsdag
Bukhave Scuttle Semogue Caravela Gillette Fat Handled Tech med Derby Extra (74)
Sir Irisch Moos La Toja After Shave Balm
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
5. juni 2012
Tirsdag
Software Geo F. Trumper Sandalwood skin food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Mr. Taylor. Taylor Of Old Bond Street Mr. Taylor Aftershave Balm.
Fortsat god aften d´herre:o).
Mvh Cato
|