Søren H. Møller
|
19. juni 2013
Onsdag
Ikea skål Semogue 1800 Gillette Aristocrat #15 med Feather
Palmolive Classic Shaving Cream Floïd Vigoroso Boss Bottled EDT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
20. juni 2013
Torsdag
Ikea skål Semogue 1250 Gillette New med Lord Super Stainless
Palmolive Classic Shaving Cream Myrsol Blue AS Ferrari Black EDT
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
21. juni 2013
Fredag
Ikea skål Semogue 2015 HD Gillette NEW Belmont DeLuxe med Derby Extra
Palmolive Classic Shaving Cream Myrsol F/Extra AS Ferrari Passion EDT
Mvh. Søren
|
Ole
|
22. juni 2013
Søren @ Jeg kan se at du har gang i en Myrsol mix, hvad er din mening om dem!? Jeg har kun prøvet deres Agua De Limón...
|
Søren H. Møller
|
22. juni 2013
Myrsol er efter min mening produkter af en høj kvalitet.
Der er specielt to, jeg er helt vild med, og det er: Emulsion som er et produkt, der kan bruges både før og efter barberingen. Jeg ser den lidt som en slags ASB, men den er rigtig god mod huden. Den bedste ASB jeg har prøvet til dato (når jeg ser bort fra min egen bryg). Den anden er Balsamica som er en AS med Timian og Rosmarin. Jeg plejer at sige, at jeg føler mig som en godt krydret oksesteg, når jeg bruger den, men urterne har en virkelig god beroligende effekt på huden. Duften er ikke stærk men ret behagelig.
F/Extra minder meget om Floïd (Genuine eller den spanske).
Blue minder om Williams Ice Blue eller Floïd Blue, den er dog ikke nær så stærk i duften. Klassisk barbersalon duft.
Plastic Shave kan jeg ikke lige sammenligne med noget p.t., men duften er behagelig.
Du kender jo Agua De Limón, som er citronduft. Den kan godt virke lidt syntetisk, men da jeg er stor tilhænger af citrusdufte, er det noget jeg sagtens kan abstrahere fra.
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
22. juni 2013
Lørdag
Ikea skål Semogue 2009 LE Gillette Old Type med Derby Extra
Palmolice Classic Shaving Cream Palmolive Classic Shaving Soap Myrsol Plastic Shave
Hav en god lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
23. juni 2013
Søndag
Ikea skål Semogue Owners Club 2-band, kirsebærtræ Gillette NEW med 7 o'clock Super Stainless
Palmolive Classic Shaving Cream Myrsol Emulsion Pierre Cardin Bleu Marine Pour Lui
Jeg kan godt lide de gule 7 o'clock blade, men de grønne som jeg i dag har prøvet for første gang, er ikke et blad, jeg køber igen. Føles ikke særlig skarpe og generelt ukomfortabel.
Hav en dejlig og afslappende søndag :o)
Mvh. Søren
|
Ole
|
23. juni 2013
Søren @ Tak for den fine gennemgang :)
Jeg kan også stærkt anbefale Sort Te, specielt hvis man har fået lidt Razor Burn! Dejligt hvis man har det stående i køleskabet, eller lige smider det i fryseren inden man går i bad :D
Nogle gange kan man godt undre sig, hvorfor en aftershave behøver at være så dyr, når de sjældent gør, hvad der står i deres beskrivelse...
|
Cato Jürgensen
|
23. juni 2013
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (9). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Geo F. Trumper Coconut barbercreme. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
24. juni 2013
Mandag
Ikea skål Vie-Long 13071B 13/16" Thiers-Issard
Palmolive Classic Shaving Cream SHM's Soothing ASL T&H Clubman Cologne
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
25. juni 2013
Tirsdag
Ikea skål Vie-Long 13061 Merkur 34 HD med Derby Extra
Palmolive Classic Shaving Cream Myrsol Balsamica Scottish Fine Soaps Classic EDT
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
26. juni 2013
Onsdag
Ikea skål Vie-Long 14831M 7/8" Wacker Jugendstil
TOBS Avocado Shaving Cream Williams Ice Blue AS T&H Freshman Cologne
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
26. juni 2013
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (10). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Pre shave). Geo F. Trumper West Indian Limes barbersæbe. Geo F. Trumper West Indian Limes skin food (Som Aftershave).
God aften d´herre :o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
27. juni 2013
Torsdag
Ikea skål Vie-Long 13800 Mühle R89 med Lord Super Stainless
Palmolive Classic Shaving Cream D.R. Harris Arlington Aftershave Milk D.R. Harris Arlington Cologne
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
28. juni 2013
Fredag
Ikea skål Vie-Long Professional no. 2 Mühle R101 med Derby Extra
Palmolive Classic Shaving Cream Floïd The Genuine AS Ferrari Passion EDT
Go' aften :o)
Mvh. Søren
|