Cato Jürgensen
|
18. august 2013
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (1). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Proraso Barbercreme - Aloe & E-vitamin (Protect) Proraso Aftershave Balm (Protect)
God dag d´herre
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
19. august 2013
Mandag
Horn skål Morris & Forndran "Chief" Gillette Aristocrat #66 med Derby Extra
TOBS Eton College Collection Myrsol emulsion Penhaligon's Esprit Du Roi EDT
Hav en god aften :o)
Mvh. Søren
Sidst opdateret den 19. august 2013 kl. 17:23
|
Søren H. Møller
|
20. august 2013
Tirsdag
Goldpunkt Proshave P20 med Merkur Super Stainless Arko Shaving Soap Floïd The Genuine AS Ferrari Racing Red EDT
Mvh. Søren
|
Brose
|
20. august 2013
Hej Cato
Jeg kan se at du ofte bruger skinfood'en som preshave i stedet for som aftershave - hvad er årsagen til det?
Mvh Brose
|
Søren H. Møller
|
21. august 2013
Onsdag
Horn skål Simpson PJ2 Proshave P20 med Lord Super Stainless
TOBS Eton College Collection SHM's Soothing ASB Ferrari Red EDT
Go' aften :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
21. august 2013
Hej Brose
Jeg fik i sin tid anbefalet Skinfood som preshave, da jeg har meget følsom hud. Jeg fik at vide at den skulle være bedre end traditionelle preshave cremer og olier. Jeg må sige at Skinfood gør det fantastisk som preshave! Jeg har absolut ingen symptomer haft på iritation, efter jeg er begyndt at bruge denne. Det skal der til siges at Skinfood er lige så fantastisk som aftershave. Hvis du har følsom hud som jeg, skulle du unde dig selv at prøve Skinfood som preshave. Det er et fantastisk produkt:o).
Mvh Cato
|
Knekse
|
22. august 2013
Skinfood
Hej Cato
Jeg har længe gået og luret på den Skinfood. Men jeg er lidt i tvivl om Sandalwood duften: Jeg købte Prorasos Sandalwood barbercreme og kunne slet ikke klare lugten. I min næse lugtede den helt jordslået! Hvordan vil du beskrive Skinfood duften, er den kraftig?
VH Knekse
|
Søren H. Møller
|
22. august 2013
Torsdag
Horn skål AOS Finest Badger Gillette Tech med Derby Extra
TOBS Eton College Collection SFS Classic ASB SFS Classic EDT
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
23. august 2013
Fredag
Horn skål Victoria Silvertip Proshave P11 med Lord Super Stainless
TOBS Eton College Collection Proraso Liquid Cream AS Geo. F. Trumper Eucris EDT
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
24. august 2013
Lørdag
Horn skål Standart Pure Badger Proshave P11 med Lord Super Stainless
TOBS Eton College Collection Nivea Sensitive ASB Penhaligon's Blenheim Bouquet EDT
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
25. august 2013
Søndag
Ikea skål Ever-Ready 351B Sedef shavette med Derby Professional
Proraso Shaving Cream Proraso ASB T&H Sandalwood Cologne
Hav en dejlig afslappende søndag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
25. august 2013
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (2). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Mr. Taylor. Taylor Of Old Bond Street Mr. Taylor Aftershave Balm.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Cato Jürgensen
|
25. august 2013
Hej Knekse
Jeg kan som sagt varmt anbefale Skinfood både som preshae og aftershave. Jeg kender ikke Proraso´s Sandalwood duft, så kan ikke udtale mig om den. Generelt er jeg meget glad for duften af Sandalwood. Hvis ikke at du kan lide Proraso´s Sandalwood er der ingen garanti for at du bryder dig om Trumper´s Sandalwood duft. Jeg syntes at Sandalwood duften i Skinfood er ret klassisk. Jeg syntes at den er lækker, da den er forholdsvis diskret på huden, men yderst maskulin.
Alternativt skulle du vælge at investere i West Indian Lime udgaven af Skinfood. Den er en top lækker citrus duft, som er super frisk og lækker. Egenskaberne i disse 2 udgaver er fuldstændig identisk. har dem begge og nyder den max:o).
Håber at du kan bruge det til noget.
Mvh Cato
Sidst opdateret den 25. august 2013 kl. 21:57
|
Søren H. Møller
|
26. august 2013
Tirsdag
Japansk Risskål Morris & Forndran Chief Sedef shavette med Derby Professional
Proraso Shaving Cream Proraso ASB Ferrari Red EDT
Shavetten er meget stram fra ny, og som man kan se af gårsdagens foto, så stikker bladet ret langt ud, men jeg kunne simpelthen ikke skubbe det længere ind, og det blev til en meget langsom barbering. Jeg tænkte, at det ikke kunne være rigtig, det skulle stikke så langt ud, så jeg trak en lille urmager skruetrækker mellem pladerne, der holder bladet, og det gjorde underværker. Bladet kunne stikkes ind fra fronten og skubbes på plads med en negl. I dag sidder bladet, så det kun lige kan anes, og barberingen var betydelig hurtigere og bedre.
Min umiddelbare mening er, at jeg foretrækker en ragekniv, men shavetten skal selvfølgelig have lov til at få en chance for at brillere.
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
Sidst opdateret den 26. august 2013 kl. 16:59
|
Søren H. Møller
|
26. august 2013
OK, det ER kun mandag ;o)
|