Ole
|
25. februar 2013
Er det kun mig, eller er der problemer med formateringen!?
|
tmk
|
25. februar 2013
Mandag
Jeg har også underlig formatering, så jeg forsøger mig med alternativ typografi. // Dagens barbering: Søstrene Grene skål // Merkur 37c med Merkur blad // Semogue 620 boar // Mitchells Wool Fat sæbe // Taylor alum blok // Crabtree and Evelyn sandalwood ASB // Dette var første barbering med min spritnye Merkur 37c slant bar. Som ventet var den aggressiv, men resultatet var virkelig lovende. // Normalt tager jeg to pas, men kun et enkelt på halsen hvor jeg har sensitiv hud. Jeg kunne dog ikke modstå fristelsen til at tage to pas med 37'eren. Det gav lidt rødme og ømhed, men det tog min proraso burn repair sig hurtigt af. Alt i alt en yderst lovende debut. Næste skridt bliver at hælde et feather blad i den. // God dag, mvh Torben
|
Ole
|
26. februar 2013
Torben @ Godt valg, den Merkur 37C er virkelig it mesterligt stykke værktøj!
|
Søren H. Møller
|
26. februar 2013
Tirsdag
Bukhave skål New Forest 2-band Gillette Aristocrat #15 med Derby Extra
GZD Shaving Soap Proraso Protective ASC Scottish Fine Soaps Classic EDT
Hav en god aften :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
26. februar 2013
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (1). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, St James Collection. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
27. februar 2013
Onsdag
Ikea glas skål Semogue Caravela Gillette Singel Ring med Lord Super Stainless
GZD Shaving Soap Proraso Protective ASC Ferrari Black EDT
Hav en god aften :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
28. februar 2013
Torsdag
Japansk risskål Edwin Jagger Silvertip Gillette NEW Belmont DeLuxe med Gillette Platinum
GZD Shaving Soap Proraso Protective ASC Christian Dior Fahrenheit EDT
Go' aften :o)
Mvh. Søren
|
Martin Petersen
|
28. februar 2013
Torsdag aften
Pils Rasur M. Feather blade SOC SE 2012
T&H UC Pre-shave oil Cade shaving cream Tabac aftershave balm
Mvh Martin
|
Martin Petersen
|
1. marts 2013
Fredag
Gillette Aristocrat English M.Feather blad Semogue Owner Club Special Edition 2012
Veleiro barbér creme Veleiro Special Limited Edition Cologne Tabac Aftershave Balm
God weekend
Martin
|
Søren H. Møller
|
1. marts 2013
Fredag
Horn skål Rudy Vey 2-band i horn No Name Bakelit (UK) med Derby Extra
GZD Shaving Soap Floïd Suave After Shave Ferrari Passion EDT
Go' aften :o)
Mvh. Søren
|
Ole
|
1. marts 2013
Fredag
Dog ingen barbering, men en lille dummert...
Helt fyldt 500 ml flaske flækkede fra top til bund, men jeg fik reddet i hvert fald de godt 400 ml tror jeg :S
Så hvis i er meget trætte, og er på vej i seng kl.07:00, og lige har enten været i bad, eller bare er blevet vasket, og så lige vil smide lidt Skin Food i ansigtet... Så hold lige ordentlig fast :P
|
Cato Jürgensen
|
1. marts 2013
Fredag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (2). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Truefitt and Hill Sandalwood barbercreme. Truefitt and Hill Sandalwood aftershave balm.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
2. marts 2013
Lørdag
@Ole: Det er godt nok surt show, men trods alt et held du fik reddet så meget.
Proshave Scuttle Vulfix 2234 Silvertip Big Ben med Derby Extra
GZD Shaving Soap SHM's Soothing ASB T&H Spanish Leather Cologne
Hav en fabelagtig lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Ole
|
2. marts 2013
Søren @ Ja, der er sku ikke noget at gøre ved det desværre... Bare sådan noget ikke sker for tit, så går det nok :P Havde det været i glasflaske, så var alt simpelthen gået tabt.
Jeg håber i alle får en god Lørdag :)
|
tmk
|
3. marts 2013
Søndag
Søstrene grene skål Merkur 42 med merkur blad Dovo pure badger
Trumper west Indian lime skinfood Taylor avocado shaving creme Taylor alum blok Givenchy blue label edt
Hav en god søndag Mvh torben
|