Forum - Dagens barbering - Dagens barbering
Bruger 

Grenberg

10. februar 2017

Dagens barbering

Som The Hoff ville kalde den "Awesome"

Heino Randa Poulsen

10. februar 2017

Fredag

Grenberg

11. februar 2017

Dagens barbering 11-02-2017

Søren H. Møller

12. februar 2017

Søndag

Horn skål
Semogue 2011 LE, Finest Badger 2
Gillette Aristocrat #15 + 7 o'clock SharpEdge
Nanny's Exotic
Lea Aftershave Lotion
Ach. Brito Lavanda Cologne

Hav en fantastisk søndag  :o)

Mvh.
Søren

Grenberg

12. februar 2017

Barbering på den gammeldaws måde

Bare duften af Tabac går lige ind hos mig samtidig med at man får en god cremet skum, ren nostalgi.

Det danske vejr lige nu er blæsende og køligt og det kan mærkes på min hud, derfor bruger jeg næsten til hver barbering et pre-shave produkt som giver skraberen et bedre glid og bedre beskyttelse, dagens valg er Razorock pre-shave gel med lime duft, super lækkert produkt til en god pris.

Jeg bruger næsten dagligt Esprit De Valdemar efter barbering, den renser huden og gør irritation mindre og forbereder huden fint til at få en aftershave på.

Dagens grej til tonerne af Gustav Winckler

Mühle R41 Open Comb skraber (Aggressiv) med Mühle blad
Mühle Rytmo Grævlinge kost
Proshave.dk Scuttle skål
Razorock Preshave lime
Tabac barbersæbe
Esprit De Valdemar (Postshave)
Tabac Aftershave splash (Alkohol i)

Søren H. Møller

17. februar 2017

Fredag

Bambus skål
Semogue 2013 SE
5/8" J.A. Henckels 64½

Sir Irisch Moos
La Toja ASB
T&H Sandalwood Cologne

hav en go' fredag  :o)

Mvh.
Søren

Grenberg

18. februar 2017

Fredag aften:

Søren H. Møller

18. februar 2017

Lørdag

Ikea skål
Semogue Caravela
6/8" Original Schultze

Floris JF sæbe
Floris JF AS
Floris JF EDT

Hav en go' lørdag  :o)

Mvh.
Søren

Grenberg

18. februar 2017

Lørdags barbering

En af mine andre store passioner ud over barbering er håndboldklubben Viborg HK og i dag hvor legenden Rikke Skov indstiller sin karriere og hvor vi hjemme møder Team Esbjerg er temaet selvfølgelig grøn.

God lørdag til alle

Grenberg

20. februar 2017

Dagens barbering

Den nye serie fra Proraso er slet ikke så ringe enda, første forsøg og er godt tilfreds. Duften er som de lover wood og spicy, minder lidt om den røde serie.

Mvh

Grenberg

Grenberg

21. februar 2017

Proraso dag 2

Første prøve med den nye røde lotion og nøj den er bare lækker, fin pleje og huden føles lækker bagefter. Duften i den røde serie ligger uhyggelig tæt op af den nye gule, men her er træ noterne mere fremtrædende, hvor den gule er mere krydderet. Performance er den samme gode kvalitet.

Grenberg

22. februar 2017

Proraso dag 3

Første forsøg med den nye "grå" balsam med Cypress og Vetyver. Konsistensen er som alle deres andre balm fin og plejer som den skal. Skal lige siges at jeg er halvforkølet men syens at duften er meget meget mild med en rigtig behagelig undertone, selv synes jeg at den gule og røde med træ godt kan blive for kraftig i duften og her er den nye grå altså rigtig god. Er man til en mild behagelig rundt duft så skal den prøves.

Ønsker alle en god dag

Grenberg

23. februar 2017

Proraso dag 4

Jeg bliver mere og mere glad for den nye "gule" serie fra Proraso, hvor jeg synes den røde godt kan være lidt for kraftig i træ duften så har den gule et godt spark af krydderier, den minder måske lidt om en spicy rom, rigtig lækker og har de samme egenskaber som den røde. Vinderen i den serie er balm, den dufter lækker, må eje colognen også.

Grenberg

24. februar 2017

Proraso dag 5

Tænkte jeg ville lave min guide for en stilfuld barbering og da den store af pigerne har en legeveninde hjemme kan jeg ligeså godt flytte ind til mig selv og få hvilet ørerne.

1) Ansigts vask imens sæbe, kost og skraber hygger sig i varmt vand.

2) Pre-shave cream smøres grundigt ind og forbereder huden.

3) Opskumning af sæben til den ønskede konsistens.

4) Fugte ansigtet på pre-shaven og indsmøring af skum.

5) 4 Pas barbering hvor af 2 med hårenes gro retning, 1 på tværs og 1 i mod hårene.

6) Ansigtet skylles først med lunkent vand og så med iskoldt vand.

7) Ansigtet gøres tørt og Esprit De Valdemar renser huden

8) Afslut med en god aftershave og evt. cologne

2 Barbering med Voskhod bladet og igen en lækker glat og meget tæt en af slagsen.

Dagens grej:

Proshave scuttle
Merkur DE skraber med Voskhod blad (2)
Semogue 1305 kost
Baxter of California ansigts rens
Proraso sandalwood pre-shave cream
Proraso sandalwood barbersæbe
Esprit De Valdemar som postshave
Proraso sandalwood lotion aftershave

Søren H. Møller

25. februar 2017

Lørdag

Ikea skål
Edwin Jagger Silvertip
5/8" C.V. Heljestrand

Nanny's Exotic
Floïd Suave AS
Ferrari Racing Red EDT

Hav en go' lørdag  :o)

Mvh.
Søren

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering
Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Alvarez Gómez, Anthony, Baxter of California, Better Be Bold, Beviro, Daimon Barber, Derby, Dovo, Floïd, Floris London, Irving Barber, LEA, Mario Lorenzin 1975, Mondial, Mr. Bear, MÜHLE Shaving, Nom, OneBlade, Percy Nobleman, PILS Rasur, Plisson 1808, Proraso, Proshave, Taylor of Old Bond Street, Tenax, Triumph & Disaster, Truefitt & Hill & Valobra.

Vi forhandler eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk