Forum - Nyheder fra Proshave - Velkommen til vores nye forum!
Bruger 

Brose


4. maj 2009

Velkommen til vores nye forum!
Hej og velkommen til.
Vi er stolte over at kunne præsentere vores nye forum og vi håber meget at du vil oprette en brugerprofil og deltage i debatten.

Du opretter en profil ved at klikke på "Opret nye bruger" i login-boksen i venstre side. Her vælger du et brugernavn, et password og tilføjer en avatar, hvorefter systemet automatisk sender dig et aktiveringslink pr. mail.


Vores mål med dette forum er at hjælpe nye brugere godt i gang, at udveksle erfaringer, anmelde produkter og i det hele taget bare sprede det gode budskab om den ultimative barbering :-)

Velkommen til!

Mvh,
Proshave

JEEP

JEEP


5. maj 2009


Super initiativ! Så er det bare at få gang i tasterne :)


Mvh.

Jakob

Brose


5. maj 2009


Hej Jakob,

Tak for det og godt at have dig med ombord :-)

Mvh,
Brose

Andreas


12. maj 2009

Dejligt med en dansk barberbutik
Halløj!

Jeg har barberet mig the old school way med en Merkur HD, barberkost og feathers i et par år nu, og jeg kan kun anbefale det til alle.

Barbering fås ikke tættere, mere behageligt, renere og BILLIGERE end med klassisk grej.

Rart at der er kommet en dansk side med grej. Jeg håber, det kommer til at gå godt for jer!

Vh

Andreas

Morten K

Morten K


24. maj 2009

Hvor er det godt
Fedt, endeligt at kunne få svar på spørgsmål og læse om andres erfaringer. SUPER site.

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering

Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Proraso, Floris of London, Mühle Shaving, Truefitt & Hill, Taylor Of Old Bond Street, Derby, Merkur, Dovo, Pils Rasur, Marvis, Mondial, Mr. Bear, Mario Lorenzin 1975, Alvarez Gómez, Irving Barber Company, Floïd, LEA Classic, Alvarez Gómez, Baxter of California, Daimon Barber, Bro Shaver, Floïd, Klar Seifen, Etch, nom, One Blade, Percy Nobleman, Tenax og The Holy Black.

Herudover forhandler vi flere eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk