Forum - Barbercremer og -sæber - Truefitt & Hill 1805 Shaving Cream
Bruger 

Søren H. Møller


4. juni 2010

Truefitt & Hill 1805 Shaving Cream
Truefitt & Hill er et velrenommeret firma, der er kendt for sine kvalitets-produkter, og det gør sig også gældende i dette tilfælde.

1805 barbercremen kommer i en sort plasttube med rød/guld etiket, og selvom jeg ikke er fan af plastik, så er tuben af en god kvalitet, der signalerer, at her er der ikke tale om et discountprodukt.

Cremen er tyktflydende, men tuben gør det nemt at trykke cremen ud, og ikke mindst at dosere den.
Som jeg forventer af en creme, er den nem at skumme op, og jeg har ikke oplevet problemer med opskumningen uanset type af hår på barberkosten. Skummet man får fra cremen er stabilt, og har en god margin mellem ”for lidt” og ”for meget” vand, hvilket vil sige, at den har et bredt område, hvor den virker efter hensigten; den yder god beskyttelse af huden, og giver skraber eller ragekniv et godt glid hen over huden.

Truefitt & Hill beskriver selv duften som en frisk havduft, men det har jeg lidt svært ved at fange. Førsteindtrykket virker tungt, og derefter let citrusagtig. Når man ved, at det skal være havduft, kan man nok ane det, men jeg synes ikke, det er tydeligt.

Bortset fra duften, så er produktet af en god kvalitet med gode egenskaber, og bestemt anbefalelsesværdigt, og jeg vil ikke være bange for at vælge et T&H produkt, jeg har faktisk et par stykker allerede.


Mvh.
Søren

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering

Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Proraso, Floris of London, Mühle Shaving, Truefitt & Hill, Taylor Of Old Bond Street, Derby, Merkur, Dovo, Pils Rasur, Marvis, Mondial, Mr. Bear, Mario Lorenzin 1975, Alvarez Gómez, Irving Barber Company, Floïd, LEA Classic, Alvarez Gómez, Baxter of California, Daimon Barber, Bro Shaver, Floïd, Klar Seifen, Etch, nom, One Blade, Percy Nobleman, Tenax og The Holy Black.

Herudover forhandler vi flere eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk