Forum - Barberkoste - Semogue 750
Bruger 

Søren H. Møller


29. april 2013

Semogue 750

Jeg tror ikke, det er den store hemmelighed, at jeg generelt er ret stor fan af Semogue.

Jeg har for nylig anskaffet en Semogue 750, som er en grævlingekost af typen Best Badger.
Det er min første Best Badger fra Semogue, så jeg var noget spændt på, hvordan den ville føles, da jeg er en meget stor tilhænger af bløde spidser, og det er jo ikke noget, man kan forvente af en Best Badger.

Jeg er blevet positivt overrasket.
Bevares, den er ikke som en Silvertip, men den har heller ikke den kraftigt skrubbende effekt, som jeg havde frygtet.
Man kan mærke spidserne som masserende, uden at det bliver ubehageligt.

Umiddelbart ud af æsken virkede knuden lidt tynd i det, og jeg var lidt bange for, at den ville være for blød, men den har en overraskende god rygrad, så knuden behøver på ingen måde være tættere.

Spidserne og rygraden gør, at kosten er ret hurtig til at skumme sæbe eller creme op uden problemer, og den afleverer skummet igen uden "brok".

Jeg foretrækker stadig Silvertip eller Finest Badger, men grunden til denne mini-anmeldelse er egentlig, at hvis man gerne vil have en god grævlingekost uden at tømme banken, så kan jeg godt anbefale en Semogue 750 som en god begyndelse.

Jeg har set den til €38 plus forsendelse, hvilket jeg ikke synes er dyrt for en håndfremstillet barberkost.


Mvh.
Søren

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering

Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Proraso, Floris of London, Mühle Shaving, Truefitt & Hill, Taylor Of Old Bond Street, Derby, Merkur, Dovo, Pils Rasur, Marvis, Mondial, Mr. Bear, Mario Lorenzin 1975, Alvarez Gómez, Irving Barber Company, Floïd, LEA Classic, Alvarez Gómez, Baxter of California, Daimon Barber, Bro Shaver, Floïd, Klar Seifen, Etch, nom, One Blade, Percy Nobleman, Tenax og The Holy Black.

Herudover forhandler vi flere eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk