7. marts 2017
Proraso Wood and Spice review
Kære Brugere
Tænkte jeg ville dele mit syn på den nye serie fra Proraso, wood and spice. Okay er måske inhabil til et review da jeg i forvejen eeelsker Proraso så ordene er min personlige holdning og opfattelse af produktet.
Denne aftershave balsam kommer i den samme glasflaske som de andre stribede fra Proraso og hvorimod cremen er i den grimmeste emballage er denne her lige til at stå fremme. Konsistensen er nogenlunde som de andre af Proraso balsams til det lettere flydende og let at hælde ud, pas på med ikke at komem for meget i hånden da du ellers kan risikere at fedte i lang tid på huden. Fin konsistent som i de rigtige mængder tørrer fint ind og plejer huden.
Duften lever fint op til navnet Wood and speice, der er smæk på og det er jeg vild med. Det er en lækekr kombination af trænoter og en god caribisk rom, dog er der en sødere undertone i end barber cremen og det klæder balsamen vildt godt efter min smag, kan godt lide den duft efter en barbering og jeg vil gå så langt at mene at en cologne ikke er nødvendigt hos mig men den fåes også i samme serie. Plejeevnerne og beskyttelsen er høj og meget fugtgivende, meget lækker i brug.
Jeg vil kraftig anbefale denne "gule" serie hvis du vil have en god krydder duft med super god kvalitet i både aftershave balsam og i barber cremen, jeg har ikke prøvet colognen endnu. Vil du have en mildere duft så prøv den "grå" udgave den er meget lækker også. Man får et rigtig lækkert produkt til en god pris og kan varmt anbefales herfra.
Karakter 8,5 ud af 10
MVH
Grenberg
|