Forum - Skrabere og barberblade - Merkur Progress
Bruger 

Joachim Mathiesen


19. marts 2017

Merkur Progress
Jeg har købt Merkur Progress DE skraber som jo kan indstilles i 5 hældninger på bladet.Jeg har kun prøvet den 2 gange og den virker til at kunne kommet meget tæt på alt efter indstilling.Desuden har den en god vægt.
Jeg kan se den har fået en del dårlige omtaler på verdensplan.

Ville høre om der er nogle i forummet der har erfaring med Merkur Progress, og hvilke blade i evt. bruger??

Mvh

Joachim

Grenberg


19. marts 2017


Hej Joachim

Personligt har jeg det sådan at jeg lytter til hvad andre siger og mener som produkterne og så skal jeg nok selv mene om tingene hvad jeg selv vil.

Hos mig er Progress min ynglings skraber da den ligger godt til mig i størrelse og vægt, den står her på ca 3-4 i indstilling og af blade fortrækker jeg Voskhod eller Shark i den, start lavt og kør den stilel og roligt op til den der passer til dig og husk at vend toppladen rigtigt med stregen over mærket på bund pladen.

Mvh

Grenberg

Jan


19. marts 2017


Hej Grenberg.

Du har den rigtige tilgang til anmeldelser. De er spændende og inspirende at læse,  men egen erfaring er sjovest at gøre.
Min Progress er jævnligt i brug, og gerne med Astra SP  eller Personna Platinum, begge i indstilling 3-4.
Skraberen har en dejlig tyngde, men jeg anskaffer mig nok modellen med lang skaft en dag,  tror den vil passe mig bedre.
mvh
Jan

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering

Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Proraso, Floris of London, Mühle Shaving, Truefitt & Hill, Taylor Of Old Bond Street, Derby, Merkur, Dovo, Pils Rasur, Marvis, Mondial, Mr. Bear, Mario Lorenzin 1975, Alvarez Gómez, Irving Barber Company, Floïd, LEA Classic, Alvarez Gómez, Baxter of California, Daimon Barber, Bro Shaver, Floïd, Klar Seifen, Etch, nom, One Blade, Percy Nobleman, Tenax og The Holy Black.

Herudover forhandler vi flere eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk