Forum - Barbercremer og -sæber - Marvis tandpasta.
Bruger 

Mikkel Christiansen


5. august 2012

Marvis tandpasta.
For et par måneder siden, bestilte jeg 4 tuber tandpasta af divergerende smag her hos Proshave fra Marvis. Wow det er godt kram, meget drøj og sikke da en smag af alt muligt og ens mund er bare frisk hele dagen Det er altså af en kvalitet, man ikke kan finde ret mange andre steder. Tjekkede lige Marwis hjemmeside, total cool opbygget. Kan varmt anbefales;.)

Andreas Skjæmt Andersen


6. august 2012


Hvordan ser det ud med indholdet af flour i dem?

Mikkel Christiansen


7. august 2012


Hej Andreas.
Tandpastaen indeholder flour, kan jeg læse på pakken, men gør de fleste tandpastaer efterhånden ikke det ?
Kh. Mikkel:-)

Andreas Skjæmt Andersen


8. august 2012


Jo, det tror jeg de gør.

Jeg spurgte bare fordi min tandlæge har anbefalet mig at holde mig til tandpasta med mindst 1100 ppmF flour.

Eksempelvis Colgate falder under den grænse, hvilket min tandlæge påpegede faktisk er i underkanten i forhold til vandkemien de fleste steder i Danmark.
Flour er åbenbart ret dyrt og derfor et let sted for producenten at spare.

Mikkel Christiansen


8. august 2012


Hej Andreas.
Jeg er skolelærer og musiker i min fritid:-), desværre ikke kemiker. Marvis har en hjemmeside, hvor du sikkert kan få svar på, hvor meget flour der er i tandpastaen. Men rent smagsmæssigt slår Marvis Colgate, Zendium og hvad der ellers er på markedet. Andreas, det er jo ikke videnskab, men nok mere et spørgsmål om at have et sundt tandkød, rene tænder og føle sig frisk. Bor i Kolding og aner ikke hvor hårdt vandet er, men kan smage en  stor forskel,  da der er fyret op i krydderierne.
Kh.Mikkel:-)

Sidst opdateret den 8. august 2012 kl. 14:55
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering

Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Proraso, Floris of London, Mühle Shaving, Truefitt & Hill, Taylor Of Old Bond Street, Derby, Merkur, Dovo, Pils Rasur, Marvis, Mondial, Mr. Bear, Mario Lorenzin 1975, Alvarez Gómez, Irving Barber Company, Floïd, LEA Classic, Alvarez Gómez, Baxter of California, Daimon Barber, Bro Shaver, Floïd, Klar Seifen, Etch, nom, One Blade, Percy Nobleman, Tenax og The Holy Black.

Herudover forhandler vi flere eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk