Forum - Ris, ros & feedback - Huskelisten
Bruger 
TOFT

TOFT


7. september 2009

Huskelisten
Hej proshave.
Jeg har forsøgt at finde ud af hvordan jeg gemmer min kurv som en huskeliste, men jeg kan ikke rigtig finde ud af det og kunne godt bruge et lille hint:)

Ellers må jeg sige, som helt ny bruger at det er en Super lækker side med et utroligt brugbart forum. Jeg ser frem til min første handel.

Mvh,

Martin

Brose


7. september 2009


Hej Martin,

Tak for de rosende ord og velkommen til Proshave!

Mht. huskelisten skal du bruge den på den måde at du, når du har fundet en vare du vil kunne finde nemt igen, blot klikker på knappen "Tilføj huskeliste" - Herefter kommer varen på din liste, så du så kan vende tilbage til når du næste gang logger ind med dit brugernavn og password og klikker på "Din huskeliste". Altså, tilføj varen til huskelisten når du står på den. Varen skal ikke i varekurven først :-)

Ønskelisten har samme funktionalitet, men her kan man indsætte mailadresserne på dem der skal modtage ønskelisten på mail og tilknytte en lille kommentar til den. Herefter sender systemet mailen ud til modtagerne.

Mvh,
Brose

TOFT

TOFT


8. september 2009


Tak for det og tak for det hurtige svar. Det var fordi at jeg havde puttet varerne i kurven. Nu kører det.)

Mvh,

Martin

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering

Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Proraso, Floris of London, Mühle Shaving, Truefitt & Hill, Taylor Of Old Bond Street, Derby, Merkur, Dovo, Pils Rasur, Marvis, Mondial, Mr. Bear, Mario Lorenzin 1975, Alvarez Gómez, Irving Barber Company, Floïd, LEA Classic, Alvarez Gómez, Baxter of California, Daimon Barber, Bro Shaver, Floïd, Klar Seifen, Etch, nom, One Blade, Percy Nobleman, Tenax og The Holy Black.

Herudover forhandler vi flere eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk