Lars Jensen
|
10. juni 2009
Forslag
Er det muligt at få muligheden for at sende personlige beskeder til hinanden (PM)??
Mvh Lars
|
Brose
|
10. juni 2009
Hej Lars,
Vi har noteret det ned som et punkt, men jeg må være ærlig og sige at det står meget langt nede på listen over alle de ting vi planlægger at implementere på sitet i den kommende tid.
Mvh, Brose
|
Lars Jensen
|
10. juni 2009
Øv bøv!!
Ok..!!? Det lyder både skuffende og spændende på én og samme tid. Det gør at man lige bliver en anelse mere opmærksom på jeres site her!! :-)
Det kunne ellers være rart at kunne stille de lidt pinlige spørgsmål til hinnanden uden at gud og enhver mand kunne læse med.....
Mvh Lars
|
JEEP
|
11. juni 2009
Det findes ingen pinlige spørgsmål :D
Mvh.
Jakob
|
Lars Jensen
|
12. juni 2009
Hvad er klokken?
|
JEEP
|
12. juni 2009
Ifølge det vintage Omega Seamaster Cosmic Automatic med crosshair skive og original lænke jeg har på armen lige nu er klokken præcis 08.44 :p
Mvh.
Jakob
|
Lars Jensen
|
16. juni 2009
tak ;-D
|
Bornerup
|
7. september 2009
Jeg har endnu et forslag. Ville det være muligt at få en funktion der gør det muligt, at slette og rette indlæg. Jeg har f.eks. lige lavet triple post. Her ville det være rart hvis man havde mulighed for at slette indlæg.
|
Brose
|
7. september 2009
Hej Bornerup,
Jeg har fjernet de to dubletter og har noteret edit-funktionalitet på listen over mulige fremtidige forum-opdateringer :-)
Mvh, Brose
|
John Kreiner
|
28. december 2009
Brugernavn eller mail-adresse
Jeg ved endnu ikke, om den gør det i dette tilfælde, men på det forrige svar, jeg sendte, tog den min e-mail adresse som brugerbetegnelse og ikke mit brugernavn.
Nu er det ikke sådan, at jeg forventer at blive bombarderet med mails, men det er da ikke så hensigtsmæssigt på den måde at få sin mail-adresse udbasuneret.
vh john k-
|
Brose
|
29. december 2009
Hej John,
Det ser ud til at du er kommet til at rette dit brugernavn til din mailadresse. Jeg har rettet det tilbage i systemet og også rettet det i dine to sidste indlæg, så vi ikke risikerer at der er nogen der høster mailadresser i vores forum :-)
Når du skal logge på forumet skal du bare bruge din mailadresse og dit password.
Mvh, Brose
|
John Kreiner
|
29. december 2009
Virker det nu?
Hej Brose...
Jeg er ikke vidende om, at jeg har ændret på noget som helst (men okay, shit happens), og jeg brugte nemlig bare den procedure, du beskriver, med et taste mail-adresse og password.
Det har jeg også gjort nu, så nu kan vi med det samme se, om det virker.
vh john k-
|