Forum - Ris, ros & feedback - Forslag
Bruger 
Lars Jensen

Lars Jensen


10. juni 2009

Forslag


Er det muligt at få muligheden for at sende personlige beskeder til hinanden (PM)??

Mvh Lars

Brose


10. juni 2009


Hej Lars,

Vi har noteret det ned som et punkt, men jeg må være ærlig og sige at det står meget langt nede på listen over alle de ting vi planlægger at implementere på sitet i den kommende tid.

Mvh,
Brose

Lars Jensen

Lars Jensen


10. juni 2009

Øv bøv!!


Ok..!!?
Det lyder både skuffende og spændende på én og samme tid.
Det gør at man lige bliver en anelse mere opmærksom på jeres site her!!  :-)

Det kunne ellers være rart at kunne stille de lidt pinlige spørgsmål til hinnanden uden at gud og enhver mand kunne læse med.....



Mvh Lars

JEEP

JEEP


11. juni 2009


Det findes ingen pinlige spørgsmål :D


Mvh.

Jakob

Lars Jensen

Lars Jensen


12. juni 2009

Hvad er klokken?

JEEP

JEEP


12. juni 2009


Ifølge det vintage Omega Seamaster Cosmic Automatic med crosshair skive og original lænke jeg har på armen lige nu er klokken præcis 08.44 :p


Mvh.

Jakob

Lars Jensen

Lars Jensen


16. juni 2009

tak ;-D

Bornerup


7. september 2009


Jeg har endnu et forslag. Ville det være muligt at få en funktion der gør det muligt, at slette og rette indlæg. Jeg har f.eks. lige lavet triple post. Her ville det være rart hvis man havde mulighed for at slette indlæg.

Brose


7. september 2009


Hej Bornerup,

Jeg har fjernet de to dubletter og har noteret edit-funktionalitet på listen over mulige fremtidige forum-opdateringer :-)

Mvh,
Brose

John Kreiner

John Kreiner


28. december 2009

Brugernavn eller mail-adresse
Jeg ved endnu ikke, om den gør det i dette tilfælde, men på det forrige svar, jeg sendte, tog den min e-mail adresse som brugerbetegnelse og ikke mit brugernavn.

Nu er det ikke sådan, at jeg forventer at blive bombarderet med mails, men det er da ikke så hensigtsmæssigt på den måde at få sin mail-adresse udbasuneret.

vh
john k-

Brose


29. december 2009


Hej John,

Det ser ud til at du er kommet til at rette dit brugernavn til din mailadresse. Jeg har rettet det tilbage i systemet og også rettet det i dine to sidste indlæg, så vi ikke risikerer at der er nogen der høster mailadresser i vores forum :-)

Når du skal logge på forumet skal du bare bruge din mailadresse og dit password.

Mvh,
Brose

John Kreiner

John Kreiner


29. december 2009

Virker det nu?

Hej Brose...

Jeg er ikke vidende om, at jeg har ændret på noget som helst (men okay, shit happens), og jeg brugte nemlig bare den procedure, du beskriver, med et taste mail-adresse og password.

Det har jeg også gjort nu, så nu kan vi med det samme se, om det virker.

vh
john k-

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering

Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Proraso, Floris of London, Mühle Shaving, Truefitt & Hill, Taylor Of Old Bond Street, Derby, Merkur, Dovo, Pils Rasur, Marvis, Mondial, Mr. Bear, Mario Lorenzin 1975, Alvarez Gómez, Irving Barber Company, Floïd, LEA Classic, Alvarez Gómez, Baxter of California, Daimon Barber, Bro Shaver, Floïd, Klar Seifen, Etch, nom, One Blade, Percy Nobleman, Tenax og The Holy Black.

Herudover forhandler vi flere eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk