Søren H. Møller
|
25. december 2012
Tirsdag
Proshave Scuttle Thäter Bruyére Silvertip 6/8" J.H. Potter's NON-XL
Kent Shaving Soap Floïd Suave After Shave Ferrari Passion EDT
Jeg kan altså høre englene synge, når jeg bruger den Thäter - det er som at få påført skum med en sky :o)
Hav en dejlig afslappende dag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
26. december 2012
Onsdag
Bukhave Scuttle Semogue Owners Club 2012 SE 6/8" J.H. Potter's NON-XL (#2/2)
Geo. F. Trumper Eucris Shaving Soap Nivea for Men Replenishing After Shave Balm Geo. F. Trumper Eucris EDT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Ole
|
26. december 2012
Søren @ Den, Thäter Bruyére Silvertip, ser godt nok også lækker ud! Hvor har du støvet den op henne!?
|
Martin Petersen
|
26. december 2012
@ Søren - Den SOC 2012 er den ikke LIGE kommet på markedet? Jeg har selv kigget på den, den ser jo flot ud, men hvordan er den at bruge? Det er jo en blanding af boar og badger.
Mvh
|
Søren H. Møller
|
27. december 2012
@Ole Jeg købte min hos thedifferentscent.de, men en google søgning på Thäter giver flere mulige hits. Jeg har dog ikke set den i bruyére siden jeg købte min, men har set den i cocobolo, ibenholt og oliventræ. Shavemac laver en magen til også i bruyére - hvordan deres Silvertip er i forhold til Thäters ved jeg ikke, alle mine Shavemac's er med D01 hår, og det skulle efter sigende være lidt mere prikkende end "almindelig" Silvertip, og Thäters Silvertip har de blødeste spidser, jeg endnu har prøvet.
@Martin Jo, jeg fik den ind ad døren den 22., og har skummet op i hånden dagligt siden, for at få spidserne til at splitte på grisehårene. Knuden er magen til den der sidderi Caravela'en som var en LE model til de spanske og portugisiske barbefora, og som har været efterspurgt siden. Denne model hedder "Special Edition", så jeg tror ikke, der er begrænsninger på antallet (LE modellerne er kun lavet i 100 stk.) Kosten har en rigtig god rygrad, og knuden er tætpakket med 50/50 90% tops boar/Finest badger. Jeg vil sige, at den kan sammenlignes med Super badger eller Finest badger, hvad angår, hvor prikken den føles, når grisehårene er "broken in", som man siger på engelsk :o)
Personligt havde jeg gerne set, at håndtaget var i træ som de andre SOC's, men kvaliteten kan man (som sædvanlig) ikke klage over.
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
27. december 2012
Torsdag
Proshave Scuttle Restaureret Victoria Silvertip 6/8" Thiers-Issard
Ralph Lauren Safari for Men Shaving Soap Pierre Cardin Pour Monsieur After Shave Lotion
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
Sidst opdateret den 27. december 2012 kl. 12:14
|
Cato Jürgensen
|
27. december 2012
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, Gillette 7 O'Clock (6). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, Sandalwood. Taylor Of Old Bond Street Sandalwood aftershave gel.
Ahh det var dejligt med en super barbering! Hele familien er sygdoms ramte pt. En BSS fik lige feberen til at falde en smule;o).
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
Sidst opdateret den 27. december 2012 kl. 14:09
|
Ole
|
27. december 2012
Søren @ Mange tak for svarene :)
|
Martin Petersen
|
28. december 2012
Tak for svaret Søren, jeg tror bare at jeg holder mig til min plan om at skaffe mig et komplet Pils rasur sæt...
Og prøve at lade være med at købe mere grej derefter ;-)
|
Ole
|
28. december 2012
Martin @ Hehe, held og lykke med det, jeg håber det lykkedes dig :)
Jeg havde selv samme idé, og hold da op hvor slog den plan fejl :P
|
Søren H. Møller
|
29. december 2012
Fredag
Bukhave Scuttle Rudy Vey 2-band D01 Gillette Aristocrat #66 med Derby Extra
T&H Sandalwood Shaving Cream T&H Sandalwood Aftershave Balm T&H Sandalwood Cologne
Sidst opdateret den 29. december 2012 kl. 11:57
|
Søren H. Møller
|
29. december 2012
Lørdag
Proshave Scuttle Edwin Jagger Silvertip 6/8" Le Grelot
Culmak Shaving Soap Nivea for MEn Sensitive After Shave Balm Ferrari Red EDT
Ha' en go' lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
30. december 2012
Søndag
Semogue 610 6/8" M. Hunter & Son 'Fuerte'
Derby Shave Stick Williams Ice Blue After Shave T&H Freshman Cologne
Rigtig go' søndag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
30. december 2012
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, Gillette 7 O'Clock (7). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Mr. Taylor. Taylor Of Old Bond Street Mr. Taylor Aftershave Balm.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
31. december 2012
Mandag
Bukhave Scuttle B&B 2012 LE D01 af Rudy Vey 13/16" Belbo
Valobra Crema di Sapone, mandorla Myrsol Balsamica Penhaligon's Esprit Du Roi EDT
Godt Nytår til alle :o)
Jeg håber, alle kommer sikkert ind i det nye år.
Mvh. Søren
|