Cato Jürgensen
|
12. august 2012
Søndag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med med Derby Extra (1). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Truefitt and Hill Sandalwood barbercreme. Truefitt and Hill Sandalwood aftershave balm.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
12. august 2012
OK d'herrer.
Det viste sig, at indlægget omkring blad testen var for langt til at jeg kunne uploade det. Det er der nu taget hånd om, så de der er interesseret i at vide, hvordan jeg fik et blad til at række til 100 barberinger, kan checke dette link:
http://www.proshave.dk/de-skraber-o...
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
13. august 2012
Mandag
Ikea skål Merkur HD med Derby Extra Semogue TSN LE
GZD Shaving Soap Proraso Liquid Cream After Shave Ferrari Red EDT
Hav en god dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
13. august 2012
Mandag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med med Derby Extra (2). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme, St James Collection. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God aften d´herre:o).
Mvh Cato
|
Ole
|
13. august 2012
Søren @ Hold da op, de billeder af bladende, gav da godt nok et gys i kroppen :P Og ja, virkelig utroligt, at det stadigvæk kunne bruges, når det så sådan ud :)
|
Søren H. Møller
|
14. august 2012
Ja, jeg går helt sikkert tilbage til min normale fremgangsmåde med at tage bladet ud efter barberingen og skylle det. Men der er jo ikke noget i vejen for at bruge Razorpitten inden, man fjerner og skyller bladet.
Det var faktisk en ret sjov test, og jeg er stadig godt og grundig overrasket over resultatet.
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
14. august 2012
Tirsdag
Ikea glas skål Shavemac D01 Gillette Fat Handled Tech med Gillette 7 o'clock SharpEdge
Erasmic Shaving Cream Floïd Vigoroso Ferrari Passion EDT
Og hvem siger, det er umuligt at fokusere ordentligt efter et par G&T's - det går da strygende ;o)
Go' dag :oD
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
14. august 2012
Tirsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (3). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Geo F. Trumper Coconut barbercreme. Proraso Aftershave - Liquid cream.
Søren@ Den havde jeg godt nok ikke set komme:o). Det skal da helt sikkert prøves på et tiddspunkt. Vildt at det kan gre så stor en forskel!
Mvh Cato
Sidst opdateret den 14. august 2012 kl. 20:56
|
Søren H. Møller
|
15. august 2012
Onsdag
Bukhave skål Semogue 2011 LE, Finest Badger 1 Gillette Slim Adjustable med Gillette Platinum Proraso Shaving Soap Floïd Blue After Shave T&H Freshman Cologne
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
15. august 2012
Onsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (4). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip Badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Mitchell's Wool Fat Barbersæbe. Truefitt and Hill Ultimate Comfort aftershave balm.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
16. august 2012
Torsdag
Spansk skål Semogue 2009 LE Gillette #15 med Lord Super Stainless
Tabac Shaving Soap Tabac After Shave Lotion
Go' dag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
16. august 2012
Torsdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (5). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Taylor Of Old Bond Street Barbercreme Mr. Taylor. Taylor Of Old Bond Street Mr. Taylor Aftershave Balm.
Mvh Cato
|
Søren H. Møller
|
17. august 2012
Fredag
Japansk Risskål Semogue 1438 Mühle R101 med Feather
Florena Privileg Rasiercreme Myrsol Agua Balsamica Ferrari Red EDT
Go' weekend :o)
Mvh. Søren
|
Søren H. Møller
|
18. august 2012
Lørdag
Proshave Scuttle B&B 2012 LE 6/8" Thiers-Issard
Palmolive Shaving Soap Myrsol Agua De Limón Scottish fine Soaps Classic EDT
Go' lørdag :o)
Mvh. Søren
|
Cato Jürgensen
|
18. august 2012
Lørdag
Hardware Mühle sæbeskål. Pils Rasur DE, med Derby Extra (6). Pils Rasur Barberkost, Silver Tip badger.
Software Geo F. Trumper Sandalwood Skin Food (som Pre Shave). Proraso Barbersæbe - Aloe & Green tea. Proraso Aftershave - Liquid cream.
God dag d´herre:o).
Mvh Cato
|