Forum - Aftershave - Castle Forbes Lime After Shave Balm
Bruger 

Søren H. Møller


3. marts 2010

Castle Forbes Lime After Shave Balm
Pris
En dyr aftershave balm.

Kvalitet
Kvaliteten er der ikke noget at udsætte på, en god nærmest tynd cremet balsam.

Indpakning
Castle Forbes fremføres som top produkter og emballeringen af aftershaven er ok i forhold til det man kan forvente.
Aftershaven er hældt på en klassisk ottekantet glasflaske med en fin glastykkelse, der har en god vægt.

Bekæmper irritation
Ja, på et jævnt niveau. Indeholder både troldnød og aloe vera, der begge er kendt for at bekæmpe irritation.

Kølende effekt
Nej. Indeholder ikke ingredienser, der giver en kølende effekt.

Duft
Fuldstændig som barbercremen, behagelig og frisk citrusagtig.

Effektivitet
Jeg synes den er ret effektiv, der skal ikke bruges mange dråber, og den er tyktflydende nok til ikke bare at løbe ud af flasken. Den kan umiddelbart virke lidt fedtet ved påsmøringen, men det forsvinder, da den hurtigt optages i huden.

Fugtgivende egenskaber
Indeholder ingen alkohol, så der er intet, der kan udtørre huden. Den indeholder derimod en række ingredienser der binder fugten i huden, bl.a. glycerin, silikoneolie og hvedeprotein, og det kan mærkes – huden efterlades blød og medgørlig uden optræk til udtørring.

Opsummering
Castle Forbes produkter er ikke billige, men jeg må indrømme, at jeg er ret vild med duften.
Vil jeg købe igen? Flasken holder længe, så ja uden tvivl, jeg vil endda være godt fristet til at prøve deres andre dufte.

Samlet bedømmelse: Fire ud af fem skrabere (jeg er fristet til at give fem, men den sidste ryger altså pga. prisen).

Ib Keller


12. februar 2013


Er der nogen forhandler her i DK?

CHSeifert

CHSeifert


30. august 2014


Jeg har Lavendel udgaven af denne balm, og er ret vild med både duften, virkningen og følelsen på huden bagefter. Jeg har 10-12 andre AS balms i min kollektion, alle mener jeg selv er TOP produkter - men Castle Forbes er gået ind i min Top 5 over de bedste AS balms jeg har prøvet.

Jeg giver den 5/6 stjerner

For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Login
Om Proshave

Barbergrej til den ultimative barbering

Proshave er den officielle danske og skandinaviske distributør af Proraso, Floris of London, Mühle Shaving, Truefitt & Hill, Taylor Of Old Bond Street, Derby, Merkur, Dovo, Pils Rasur, Marvis, Mondial, Mr. Bear, Mario Lorenzin 1975, Alvarez Gómez, Irving Barber Company, Floïd, LEA Classic, Alvarez Gómez, Baxter of California, Daimon Barber, Bro Shaver, Floïd, Klar Seifen, Etch, nom, One Blade, Percy Nobleman, Tenax og The Holy Black.

Herudover forhandler vi flere eksklusive mærker til personlig pleje, skægpleje og alt til mænds daglige barbering. Køb bl.a. barberblade, skraber, barbersæt og skægpleje til fantastiske priser.

Proshave - alt til den perfekte barbering (og meget andet).

Kundeservice

Hvis du har det mindste spørgsmål til en ordre, produkter eller anvendelse er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon!

Hér kan du læse mere om:
Fragt, levering & returnering
Handelsbetingelser & GDPR
Presse
Om os
Kundeklub
Tilmeld nyhedsmail
Cookie-præferencer

Proshave   |   Gunnar Clausens Vej 17 C   |   8260 Viby J   |   +45 70 70 18 08   |   CVR: 32 67 11 44   |   info@proshave.dk