3. marts 2010
Castle Forbes Lime After Shave Balm
Pris En dyr aftershave balm.
Kvalitet Kvaliteten er der ikke noget at udsætte på, en god nærmest tynd cremet balsam.
Indpakning Castle Forbes fremføres som top produkter og emballeringen af aftershaven er ok i forhold til det man kan forvente. Aftershaven er hældt på en klassisk ottekantet glasflaske med en fin glastykkelse, der har en god vægt.
Bekæmper irritation Ja, på et jævnt niveau. Indeholder både troldnød og aloe vera, der begge er kendt for at bekæmpe irritation.
Kølende effekt Nej. Indeholder ikke ingredienser, der giver en kølende effekt.
Duft Fuldstændig som barbercremen, behagelig og frisk citrusagtig. Effektivitet Jeg synes den er ret effektiv, der skal ikke bruges mange dråber, og den er tyktflydende nok til ikke bare at løbe ud af flasken. Den kan umiddelbart virke lidt fedtet ved påsmøringen, men det forsvinder, da den hurtigt optages i huden.
Fugtgivende egenskaber Indeholder ingen alkohol, så der er intet, der kan udtørre huden. Den indeholder derimod en række ingredienser der binder fugten i huden, bl.a. glycerin, silikoneolie og hvedeprotein, og det kan mærkes – huden efterlades blød og medgørlig uden optræk til udtørring.
Opsummering Castle Forbes produkter er ikke billige, men jeg må indrømme, at jeg er ret vild med duften. Vil jeg købe igen? Flasken holder længe, så ja uden tvivl, jeg vil endda være godt fristet til at prøve deres andre dufte.
Samlet bedømmelse: Fire ud af fem skrabere (jeg er fristet til at give fem, men den sidste ryger altså pga. prisen).
|